Бизнесът обсъжда как да преодолее последствията от пандемиятаБезплатната онлайн конференция Cobiz-20 събира водещи представители на малкия и среден бизнес

Първата голяма конференция, насочена към малкия и среден бизнес в сферата на услугите, ще стартира дебат за икономическите предизвикателства и възможности в следващите месеци. Cobiz-20: Business after the world pandemic ще се осъществи онлайн от 2 до 4 юни и ще може да се гледа безплатно на urboapp.com, както и във Facebook страниците на URBO и Joker Media Rental.

Всички желаещи ще могат да зададат своите въпроси към лидери в хотелиерството, ресторантьорството, организирането на събития, онлайн търговията, маркетинга, инвестициите и финансите. В рамките на 3 дни гостите и лекторите на конференцията ще се опитат заедно да намерят отговори на важни за бъдещето на бизнеса въпроси като: Какво можем да очакваме в икономически и финансов план след края на пандемията? Какви ще бъдат размерите на предстоящата криза? Кои са спешните стъпки, които трябва да предприемем, за да оцелеем? Кои са успешните световни примери за преодоляване на предизвикателствата пред малкия и среден бизнес? Как могат да бъдат приложени в България?

Бизнес лидери в съответните области ще проведат отделни панелни дискусии по теми като:  Икономическите и финансови ефекти от covid-19; Належащите промени в хотелиерския бизнес в България; Предизвикателствата пред туристическия сектор; Онлайн продажбите на малките и средни търговци; Оцеляване и адаптиране на ресторантьорския бизнес; Бъдещето на ивент сектора; Адаптиране на маркетинг стратегиите; Трансформацията в образованието. Своя опит ще обсъдят и предадат водещи специалисти и международни компании, които се справят успешно с бързо променящата се пазарна обстановка.

Пълната програма с панели и модератори ще бъде обявена на https://urboapp.com/bg/cobiz

Конференцията е второто голямо партньорство между URBO и Joker Media Rental след инициативата #ЖивотВкъщи в подкрепа на всички заети в ентъртейнмънт индустрията у нас. Идеята за Cobiz-20: Business after the world pandemic е провокирана от затрудненото положение, в което изпаднаха всички бизнес партньори на компаниите и желанието заедно да намерим правилните формули за адаптиране към новата бизнес реалност.

В световен мащаб предстоящата криза се сравнява с депресията преди Втората Световна война и последвалия нов световен ред. Обсъждат се не само необходимите мерки на правителствено ниво, но и начините, по които спешно трябва да се променят отделните сектори и компаниите, за да оцелеят. Очакват ни тежки времена, времена на разтърсваща промяна и криза, непонятна за по-голямата част от нас. Като компании, чиито партньори ще бъдат едни от най-силно засегнатите в следващите месеци и години, ние от URBO и Joker Media Rental решихме да стартираме една позакъсняла дискусия“, разказа организаторът на конференцията и управляващ директор на URBO Андрей Лилов.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...