На 15 ноември – вторник, зала „Силует“ на хотел „Маринела“, над 120 гости присъстваха на първото отворено нетуъркинг събитие на международната организация BNI под надслов „Коя е най-известната маркетингова тайна“.
Препоръките, макар и отдавна известен метод за правене на бизнес, са все още обвити в тайна. Правенето на бизнес чрез препоръки не се преподава в университетите и не се разглежда в помагалата за бизнес успех. За своята 31 годишна история BNI се е утвърдила като водещ модел на развитие на бизнеса чрез силата на препоръките, който обединява повече от 208000 души от над 70 страни, сред които от 2015 г. вече е и България.
Срещата води Светлана Проданова – национален директор на BNI България. „Повечето собственици на бизнес признават значението на препоръките за своя
> успех, а все още малка част от тях имат изработена стратегия как да си осигурят постоянен източник на нов бизнес чрез препоръки. Генерирането на бизнес чрез препоръки е дългосрочно най-печелившата стратегия и най-ефективният начин да се отличим от конкурентите си. Собствениците на бизнес инвестират време да правят нетуъркинг, без да инвестират време да се учат как да го правят правилно. Можете ли да играете тенис или голф и да си партнирате с успешни играчи, без да сте взели десетки уроци? Добрата новина е, че както и тенисът и голфът, нетуъркингът е умение, което може да бъде усвоено.“
Членството в BNI дружество е равносилно на търговски екип от 35 и повече професионалисти, който активно и безвъзмездно препоръчва продуктите и/или услугите на останалите на своите горещи контакти, които се нуждаят от тези продукти и услуги. Във всяко BNI Дружество членува само един представител от всяка специализирана професионална или бизнес област, които изграждат дългосрочни отношения на доверие и споделят идеи, контакти, възможности и най-важното, бизнес препоръки.
На първото отворено нетуъркинг събитие присъстваха специалисти от различни области, членове, партньори и приятели на BNI България.
Събитието се осъществи с подкрепа на Play Park и хотел Маринела, както и медийното партньорство на b2b media, сп.Мениджър, moitepari.bg, profit.bg.
Препоръките, макар и отдавна известен метод за правене на бизнес, са все още обвити в тайна. Правенето на бизнес чрез препоръки не се преподава в университетите и не се разглежда в помагалата за бизнес успех. За своята 31 годишна история BNI се е утвърдила като водещ модел на развитие на бизнеса чрез силата на препоръките, който обединява повече от 208000 души от над 70 страни, сред които от 2015 г. вече е и България.
Срещата води Светлана Проданова – национален директор на BNI България. „Повечето собственици на бизнес признават значението на препоръките за своя
> успех, а все още малка част от тях имат изработена стратегия как да си осигурят постоянен източник на нов бизнес чрез препоръки. Генерирането на бизнес чрез препоръки е дългосрочно най-печелившата стратегия и най-ефективният начин да се отличим от конкурентите си. Собствениците на бизнес инвестират време да правят нетуъркинг, без да инвестират време да се учат как да го правят правилно. Можете ли да играете тенис или голф и да си партнирате с успешни играчи, без да сте взели десетки уроци? Добрата новина е, че както и тенисът и голфът, нетуъркингът е умение, което може да бъде усвоено.“
Членството в BNI дружество е равносилно на търговски екип от 35 и повече професионалисти, който активно и безвъзмездно препоръчва продуктите и/или услугите на останалите на своите горещи контакти, които се нуждаят от тези продукти и услуги. Във всяко BNI Дружество членува само един представител от всяка специализирана професионална или бизнес област, които изграждат дългосрочни отношения на доверие и споделят идеи, контакти, възможности и най-важното, бизнес препоръки.
На първото отворено нетуъркинг събитие присъстваха специалисти от различни области, членове, партньори и приятели на BNI България.
Събитието се осъществи с подкрепа на Play Park и хотел Маринела, както и медийното партньорство на b2b media, сп.Мениджър, moitepari.bg, profit.bg.