1487639Нейно ПревъзходителствоЕма Хопкинс, Хилда Казасян,Силвия Лулчева, Елен Колева, Силвия Петкова, Даяна Ханджиева, Димитър Рачков и Добрина Чешмеджиева подкрепиха петиция срещу тестването на козметика върху четириноги на откриването на The Body Shop у нас

Нейно Превъзходителство Ема Хопкинс, посланикна Великобритания у нас, и звездите на българския шоубизнес се обединиха, за да се сложи край на една световна несправедливост - страданието на невинни животни. Заедно те подкрепиха глобалната петиция срещу тестването на козметика върху четириноги по време на откриването на първия магазин на The Body Shop в столичния TheMall. 

Актьорите Димитър Рачков, Силвия Лулчева, Елен Колева, Силвия Петкова, Даяна Ханджиева застанаха зад благородната инициатива на британския козметичен бранд и организацията Cruelty Free International.Към тях се присъедини певицата Хилда Казасян, а също популярни лица от малкия екран като Добрина Чешмеджиева и Константина Живова. Много от тях се снимаха с огромен пухкав заек – символ на кампанията по света, за да изразят съпричастността си към животните.

„Много се радвам, че мога да помогна на кауза, която ще сложи край на експериментите върху четириноги“, каза Силвия Лулчева, която обожава своя йоркширски териер. Петицията подписа и звездата от актуалния кинохит „Революция Х“ Силвия Петкова, в чието семейство съжителстват хъски и питбул.

„TheBodyShopследва изключителни етични стандарти, които разпространява по целия свят. Самата аз използвам гримовете на марката, защото те не са тествани върху животни“, добави Нейно Превъзходителство Ема Хопкинс.

The Body Shop е първата международна козметична марка, която цели да сложи край на жестоките експерименти с четириноги. „Вярваме, че бизнесът може да  работи в името на доброто, да пази околната среда, да създава етична култура и дори да променя законите”, заяви Джени Уайтхорн, маркетинг директор за Европа и Африка на  The Body Shop. От свое име тя благодари на представителката на бранда у нас Венета Петкова, с чиито усилия известната марка стъпи и в България.  

През 2013 г. The Body Shop и Cruelty Free International с общи сили успяват да извоюват забрана за тестването на продукти върху животни в Европейския съюз. Но това не е достатъчно, защото много четириноги по целия свят продължават да страдат. Все още 80% от държавите позволяват опити върху най-беззащитните същества. В световен мащаб сяка година за тестването на козметика се използват повече от 500 000 животни,  а много от тях умират или остават осакатени. 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...