Броят на членовете на френско-българската търговска и индустриална камара надмина 200На 18 януари Френско-българска търговска и индустриална камара, приветства новоприетите членове по време на елегантен коктейл, посветен на френската традиция Галет де роа ( Кралската пита).

В последното тримесечие към камарата се присъединиха 6 фирми като с тях броят им достигна 202. Двестният член на камарата е компанията „Лакталис“, производител и дистрибутор на млечни продукти в световен мащаб.
 
Церемонията се проведе в присъствието на Доминик Вааг, първи съветник на посланика на Франция в България, председателя на Българската търговско промишлена палата г-н Цветан Симеонов, г-н Оливие Кадик, сенатор, отговарящ за френските граждани, живеещи в чужбина, както и представители на двустранните камари в България.

Броят на членовете на френско-българската търговска и индустриална камара надмина 200По време на церемонията г-н Стефан Дюлае, председател на УС на ФБТИК изрази своята благодарност към всички членове за доверието, както и към останалите двустранни камари, с които френско-българската камара работи успешно за създаването на добри бизнес взаимоотношения между членовете. Той подчерта също значимостта на съвместната работа, извършена с още 9 двустранни камари за разработката на общ документ в подрепа на правосъдната реформа.
 
Традицията Галет де роа/Кралската пита: През януари и след Богоявление френските семейства се събират около сладък сладкиш, в който е скрита една керамична фигурка. Който я намери  - става крал или кралица за един ден, получава корона и взема решения в рамките на 1 ден. Корените на традицията идват от времето на Римската империя, когато по време на дните, посветени на Сатурн, чрез жребий един роб е бил определян за  император за 1 ден.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...