Бъдещето на електронната търговия ще се обсъжда на петото издание на eCommCongressКак да продаваме зад граница и как да постигнем успех извън пределите на България ще разкаже в дискусионния панел на петото издание на eCommCongress Бен Маркс, евангелист на една от най-разпространените платформи за онлайн търговия -  Magento.


Той пристига специално на 19 април в Sofia Event Center, благодарение на българската компания Extensa, и заедно с Марсел Мейсан от хърватската е-commerce асоциация, Андрей Попеску, директор на eMag България, и Любомир Чалъков от Isobar Commerce ще коментира бъдещето на електронните продажби. 

В рамките на лекционната част на конгреса ще бъдат разгледани изключително важните последни промени в Наредба Н-18, особено в частта за електронната търговия, както и правните аспекти, които гарантират опазването на интересите на електронните търговци. 

Защо един бутон или един надпис в онлайн магазинът може да откаже потребителите от поръчка и какви действия да се предприемат, за се предотврати подобно потребителско поведение ще разкажат от първо лице някои от лекторите. За посетителите на eCommCongress са подготвени и историите и съветите на собственици на малък бизнес, които ще разкрият как собствен продукт може да бъде успешно позициониран на още 10 пазара освен българския. Препоръки защо да се използват чат ботове за маркетинг и интеракция с клиенти, както и как да се задържат и ангажират потребителите и купувачите също са част от уроците в семинарната програма. 

По време на конгреса ще се събират и автобиографии на хора, които търсят почасова или нова работа в един от най-бързо развиващите се отрасли на бизнеса в България. Целта на посредническата услуга на организаторите на eCommCongress е да помогнат на желаещите да се реализират в тази сфера, да увеличат шанса им да намерят предпочитана работа. Автобиографиите на кандидатите ще бъдат предоставени на конкретни компании, които оперират в областта на онлайн продажбите и имат нужда от служители. 

Събитието има безплатна експо част, където ще се представят конкретни услуги, които се ползват от електронните търговци в техния успешен бизнес. На щандовете ще има възможност посетителите да зададат своите въпроси, да сравнят цени на услуги и продукти, както и да получат оферта.

Цената на билетите се покачва на 11 април. Местата са ограничени.

Събитието се осъществява в партньорство с Isobar Commerce България, eMAG България и Wearepentagon България.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...