На 24-и ноември, от 12:00 часа в Дома на Европа в София ще се проведе конференция “Новите комуникационни професии”, в която специалисти от различни области и с разнообразен досег с комуникационната професия ще се опитат да прогнозират нейното бъдеще.

Събитието се организира от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) по време на фестивала „Денят на Бернайс“ 2018.

“Искаме да очертаем непрестанно променящия се път, по който еволюира комуникацията между хората, между бизнеса и потребителите, между институциите и гражданите и как от еднопосочна, а след това търсеща обратна връзка, тя постепенно се трансформира в трудни за контролиране мрежови връзки.”, коментира Мила Миленова, председател на БДВО.

Конференцията ще открие Деница Сачева, заместник-министър на образованието и науката. Тя ще отвори дебата за силата на образователните подходи, които се използват днес и чрез които се подготвят бъдещите практици. В откриващата сесия ще видим още: Мирена Керезова, създател на Love Theater и Георги Малчев, преподавател в НБУ.

Необходимостта от адаптиране на комуникационните професии ведно с усъвършенстването на професионалните и личностни умения на всеки настоящ и бъдещ участник ще бъде водеща тема в дискусионния панел. Говорителите в него ще представят различни гледни точки и процеси в сферата. За промените, касаещи корпоративния свят, ще разкажат Илияна Захариева, директор Корпоративни комуникации, А1, и Грета Колева, управляващ директор Proximity Sofia/BBDO Group. Върху развитието на кои свои умения трябва да се  съсредоточим, за да “останем в играта” ще сподели Паулина Георгиева, управляващ директор TAURUS Consultants. Как изглежда бъдещето, какво очакват клиентите и може ли изкуствен интелект да замести живия експерт по имидж ще говори Георги Павлов, изпълнителен директор на АДРЕС. Ванина Ханджийска ще говори за изкушението да преминеш от корпоративния свят в инфлуенсърството и блогърството и пътя обратно.

„Тази година обръщаме поглед и към вътрешните комуникации във всяка структура. Все по-осезаема става потребността на компаниите да изграждат и поддържат добрия образ сред служителите си, което изисква не по-малко усилия от комуникацията с външната аудитория,“ допълва председателят на БДВО.

Конференцията е част от фестивала Денят на Бернайс, посветен на всички аспекти от развитието на PR професията в България. Началото му е поставено през 2013 г. като инициатива на БДВО и обединява конферентна програма по актуални въпроси, академичен омнибус и студентски конкурс „Като Бернайс“, който и тази година е фокусиран върху основната тема на Фестивала.

Тазгодишното издание на конкурса ще завърши на 23 ноември, когато участниците ще представят проектите си пред журито и ще бъдат отличени победителите.

Събитието се осъществява в партньорство с Представителството на Европейската комисия в България, Военна академия “Георги С. Раковски”, Българска академична асоциация по комуникации, А1, Пощенска банка, Евроинс, B2B Media, пr2 communication agency.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...