Българи от чужбина отново се зарадваха при топло посрещане на Летище СофияФолклорен флашмоб посрещна българите от чужбина на Летище София

Поводът е 9-тото издание на най-големия кариерен форум за българи с опит зад граница – „Кариера в България. Защо не?“

За трета поредна година фолклорен флашмоб посрещна българи на Терминал 2, Пристигащи на Летище София на 24 август.  След специално подготвената хореография на фолклорна формация „Играджии“ последва и традиционно българско хоро с всички присъстващи, пристигащи от различни дестинации. Събитието е в партньострво с Летище София и е посветено на българите с образование и опит в чужбина, и възможностите им за реализация в България.

Целта на флашмоба е да мотивира сънародниците ни, които са избрали да учат или работят в чужбина, да проучат възможностите за реализация в България по време на най-големия кариерен форум за българи с опит в чужбина - “Кариера в България. Защо не?”.

Форумът предоставя всеобхватна информация за бизнес и обществена средата в България чрез директен достъп до над 80 компаниите-работодатели, богата семинарна програма, кариерни консултанции и още много възможности за обмяна на опит, идеи и контакти.  „Кариера в България. Защо не?“ ще се състои на 9 септември 2016г. в Интер Експо Център - София, а регистрацията за кандидати е безплатна на www.karieravbulgaria.com/forum-2016

Кариерният форум се организира от сдружение „Тук-Там” и Back2BG.com за девета поредна година. През изминалите години форумът е посетен от над 8000 участници, 400 компании, представил е личните истории на над 200 лектора, получил е подкрепата на десетки медийни и организационни партньори. В блог страницата на инициативата има над 100 истории на завърнали се българи, които разказват за своя избор да се развиват и живеят в България.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...