147614243 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие

На стилна церемония на 10 май 2018 г. Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в деветото издание на престижния ПР конкурс – BAPRA Bright Awards. 43 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие Bright Awards. Събитието се състоя в бизнес и конгресен център „Рейнбоу плаза“. Началото на церемонията беше поставено с впечатляващо изпълнение на трио „Хипнотик“, а водещи бяха Силвия Лулчева и Велислав Павлов. 

Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – около 140, подадени от подадени от 21 комуникационни агенции и 6 вътрешни ПР отдела на компании и организации. Отчетеният повишен ръст в броя на заявките е в размер на близо 17% в сравнение с миналата година.

Престижният приз „Агенция на годината“, журито от международни експерти присъди на M3 COMMUNICATIONS GROUP, INC. Второто място бе за ALL CHANNELS COMMUNICATION GROUP, а бронзът взе APRA PORTER NOVELLI BCG. 

Пълният списък на отличените компании и награди:

 

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group – "Мога там, искам тук"

2-ро място All Channels Communication Group – "Предварително ти благодаря" - Ейвън срещу рака на гърдата

3-то място APRA PORTER NOVELLI BCG – „Световна седмица, посветена на отговорното прилагане на антибиотици в България“

3-то място APRA PORTER NOVELLI BCG – Живей Активно! 2017

 

***

ДЕБЮТ НА ГОДИНАТА

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group  - "Мога там, искам тук" 

2-ро място Proximity Sofia/ BBDO Group - „Втора работа“ – комуникационна кампания за кредитна програма „Повече днес“ на Пощенска банка

3-то място All Channels Communication Group -  „Starobrno - Малкото барче“ 

 

***

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

1-во място All Channels Communication Group – „Крадецът на вишни“

2-ро място McCann/ Sunday Media – „Колко е важно да говориш езици“

3-то мястоInterpartners – „SMARTVERSITY“  

***

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „BILLA България - Ние обичаме България“

2-ро място SiteMedia Consultancy– „LIDL неделя в Музейко“

3-то място SiteMedia Consultancy – „LIDL България – Откриване на логистичен център Кабиле“

3-то място Intelday Solutions – „Зимнина за софиянци“

 

***

МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА

1-во място  All Channels Communication Group – "Предварително ти благодаря" - Ейвън срещу рака на гърдата 

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света“

3-то място V+O Communication – „Дай старт на успеха“

 

***

КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА                                

1-во място V+O Communication - „Комуникиране на работодателския бранд на Experian в България“

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group - "Мога там, искам тук"

1-во място M3 Communications Group, Inc. - „Wizz Air – #IamWIZZcrew“

2-ро място InterImage - „Изграждане на работодателска марка на Behr-Hella Thermocontrol Bulgaria (BHTC)“

3-то място SiteMedia Consultancy – „LIDL България – Работодател на годината“

 

***

КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group – "Вие споделяте, ние слушаме"

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L’Oreal IT Day“

3-то място OT-DO CONSULT - „#бъдиетичен“

 

***

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН ПР ОТДЕЛ

1-во място Nova Broadcasting Group – „Промяната“

2-ро място Софийска вода – „Водните човеци на Софийска вода“

3-то място Българска национална телевизия – „Евровизия 2017/България“

 

***

КОРПОРАТИВЕН ПР

1-во място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно! 2017“

2-ро място InterImage – „INTERPARTNERS : 25 години живот в рекламата“

3-то място PR PLAY - „Играта на професионалното прегаряне и баланс личен живот-работа“

 

***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

1-во мястоAMI Communications – „София Прайд 2017 - Да прогоним предразсъдъците“

2-ро място New Moment – „За зелен хайвер“

3-то място PR Point - „Тук се създават възможности“

***

КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „Facebook AMBER Alert“

1-во място APRA PORTER NOVELLI BCG - Живей Активно! 2017

1-во място All Channels Communication Group - Иновации в политиката - Награди "Иновации в политиката 2017"

2-ро място PR PLAY – „Годишна стратегия за връзки с институциите на БАСЗЗ“

3-то място M3 Communications Group, Inc. -  „Bringing the World Together“

 

***

КРИЗИСЕН ПР

1-во мястоRelated PR – „Кризата на Юнион Ивкони от октомври 2017 г.“

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „Wizz Air – Overbooking Case“

3-то място All Channels Communication Group -  „Stolichno Amber не е на пазара“

Екипът на агенция Юнайтед Партнърс бе отличен със специална награда за принос към индустрията, за проведеният съвместно с БАПРА, хакатон под мотото ХАКНИ ФАЛШИВИТЕ НОВИНИ. 

Резюметата на всички 132 проекта в 9-то издание на конкурса, може да разгледате тук: http://www.bapra.bg/2018/bg/participants/

Медийни партньори: Bulgaria оn air, Bloomberg TV, B2B медиа, Business Lady, Dnevnik.bg, „Капитал“, сп. „Мениджър“, Marкeting 360,  сп. „Твоят бизнес“

Партниращи организации: Българска асоциация за управление на хора (БАУХ),  Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ), Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО)

Партньори на церемонията по награждаването: Винарска изба Logodaj, Бира Britos, Coca-Cola България, деликатесни сирена Арла и Кастело, Рейнбоу плаза. 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...