Българската асоциация на рекламодателите (БАР) кани медиите да участват в Наградите BAAwards’23

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отправя покана към медиите в страната да се включат в състезание за осмите награди BAAwards’23.

Като отчита основната им функция на медии, БАР разбира и уважава и дейността като рекламодатели на собствени брандове. Осъществяват се значими и разпознаваеми социално-отговорни кампании, пускат се на пазара нови услуги и продукти, които подобряват потребителското преживяване.


Изп. директор на БАР Росен Мисов, споделя: „Конкурсът за рекламодатели на BAAwards’23 е отворен за медиите и техните кампании. Приносът им е оценяван високо през годините (напр. със златна награда за FOX NETWORK GROUP за „Планета или пластмаса“ през 2019г.)“.

Подаването на заявки започва от 16 септември и приключва на 31 октомври 2023г. Цялата необходима информация е на сайта: За рекламодатели - BAAwards

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) кани медиите да участват в Наградите BAAwards’23

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...