Glovo вече предлага специализирана услуга за реклама на своите партньори

Новото подразделение се казва „Glovo Ads“.

Платформата Glovo вече предоставя персонализирана възможност за реклама на своите партньори. Услугите са интегрирани в ново подразделение, наречено „Glovo Ads“. Инструментите за реклама са разработени в полза на всички бизнеси, които искат да разширят аудиторията си и да увеличат своите продажбите в рамките на приложението.


Чрез въвеждането на „Glovo Ads“ в България, компанията се стреми да развива сътрудничество както с утвърдените световни марки, така и с малките семейни бизнеси, кат о им помага да увеличат своята видимост сред потребителите. Новата услуга предлага функционалности като спонсорирано търсене, програматик реклама, създаване на персонализирани секции или банери с оферти, промоции и други. Информацията се актуализира в реално време, така че партньорите на Glovo могат да получат реална представа за резултатите от своите кампании, да достигнат до най-подходящите клиенти и да гарантират възвръщаемост на инвестициите си.

Услугата вече функционира успешно в други страни по света. Повече от 5000 партньори на Glovo и над 350 марки в най-различни индустрии – от бързооборотни стоки до продукти във финансовия сектор – използват инструментите на „Glovo Ads“, за да се свързват с целевата си аудитория. Един от големите международни брандове, които си сътрудничат с Glovo в България за реклама в приложението е Coca-Cola.

„Като водещия 24/7 партньор за напитки, ние от Кока-Кола ХБК се стремим да растем заедно с нашите клиенти, като създаваме стойност чрез вникване в особеностите на пазара и потребителите.

Glovo Ads ни помогна да разгърнем потенциала на иновациите ни и удобството от онлайн пазаруването, подобрявайки нашата дигитална реклама и оптимизирайки възвращаемостта на инвестициите”, каза Йордан Славов, директор „Национални ключови клиенти“, Кока-Кола ХБК България.

Освен в подобрения, свързани с потребителското преживяване, Glovo инвестира непрестанни усилия в полза на местния бизнес. Пример за това е новата услуга „Glovo Ads“.

„Интегрирането на рекламните решения в една вертикала е още една стъпка към целта ни, да се превърнем във водещ дигитален партньор за всички марки, ресторанти и магазини, които ни се доверяват. Чрез „Glovo Ads“ предоставяме широка гама от инструменти, които помагат на тези марки и бизнеси да се развиват и да се доближават до своите клиенти“, заяви Родриго Алиер, изпълнителен директор „Партньори и марки“ в Glovo.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...