Рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти се включиха в конкурсите на 6-тото издание на „Наградите на БАР“
25.10.2019 Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приключи конкурсната част в 6-тото издание на BAAwards 2019. Наградените бяха представени вчера на специална церемония в „Рейнбоу Плаза“, и получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.
Тази година заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели. Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019:
Рекламодатели:
• Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“.
Златна награда:
Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България
Сребърна награда:
Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA
• Категория: „Иновация в продукт или услуга“
Златна награда:
Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд
Сребърна награда:
Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България
• Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
Златна награда:
Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД
Сребърна награда:
Dove търси историите на истинската красота - Юниливър
• Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“
Златна награда:
Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA
Сребърна награда:
Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe
Комуникационни агенции:
• Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“
Златна награда:
Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION
Сребърна награда:
А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia
• Категория „Иновация в продукт или услуга“
Златна награда:
Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult
• Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
Златна награда:
Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog
Сребърна награда:
The Great Swap – агенция Маккан София ООД
• Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“
Златна награда:
Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED
Сребърна награда:
Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД
Студентските отбори разработваха проекти на тема:
• „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Награди спечелиха:
Златна награда:
Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова
Сребърна награда:
Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска
Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни.“
По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards 2019, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.