Deichmann стартира кампанията #DeichmannSteps@HomeМодният бранд призовава да си останем вкъщи и да направим най-важните 3 стъпки: към себе си, към близките си и към обществото със солидарност

Първото представяне на новите тенденции при обувките на Deichmann тази година ще бъде онлайн. Извънредната ситуация в момента поставя всички пред изпитание, през което може да преминем по-лесно, когато сме ЗАЕДНО. Затова, модната марка стартира кампанията #DeichmannSteps@Home. Защото – стъпките, които всеки от нас извървява, са много повече от физически; те са начин за емоционално израстване и сближаване в трудни моменти! Deichmann призовава да си останем вкъщи, но и заедно да извървим тези стъпки един към друг! За да минем по-леко през трудностите днес, ще ни помогне увереността, че утре ни очаква един по-добър ден.

Сега, когато сме толкова много вкъщи, е времето, когато може да направим най-важните стъпки - тези към себе си, към любимите си хора, но и към обществото: от дистанция, но с мисъл за солидарност. Затова стартираме кампанията #DeichmannSteps@Home, с която искаме да насърчим всички наши клиенти и партньори да си останат вкъщи, но да извървят тези важни стъпки сега, с мисъл за бъдещето, когато всички ще излезем навън още по-цветни и светли от всякога“, споделя Диана Неделчева, маркетинг мениджър на Deichmann България.

Кампанията #DeichmannSteps@Home ще стартира на 14 април, вторник, в социалните канали на Deichmann във Facebook и Instagram. Всеки вторник екипът на компанията ще задава различни предизвикателства към приятелите и последователите на марката с идеята да подари на всеки повече забавни моменти и да внесе в ежедневието ни цветовете и пъстротата на новата пролетно-лятна колекция на Deichmann 2020.

Тази година тя ще бъде представена онлайн. Първите модели вече са налични на https://m.deichmann.com/BG/bg/shop/welcome.html, а съвсем скоро брандът ще ни запознае и с най-характерните тенденции в цялата нова колекция пролет-лято 2020.

Следете профилите на Deichmann във Facebook и Instagram за новини, вдъхновение и за предизвикателствата на @DeichmannSteps@Home. Направете своите най-важни стъпки сега, останете си вкъщи!

Deichmann стартира кампанията #DeichmannSteps@Home


Deichmann стартира кампанията #DeichmannSteps@Home

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...