Българската асоциация на ПР агенции замразява BAPRA BRIGHT AWARDSНе се планира тазгодишно издание на ежегодния конкурс

Заради пандемията от COVID-19 в световен мащаб Българската асоциация на ПР агенциите замразява BAPRA Bright Awards през 2020 г. На този етап не се планира тазгодишно издание на традиционните награди в ПР индустрията.

Това е единственият ежегоден конкурс в България в сферата на маркетинговите комуникации у нас с жури, съставено изцяло от водещи международни експерти в сферата на връзките с обществеността. BAPRA Bright Awards се провежда от над 10 години и има за цел да представи и отличи най-добрите комуникационни проекти, агенции и маркетингови кампании за годината.

Отговорността към здравето на всички участници, на международното жури и екипа, който следва да организира конкурса, стои на първо място. От другата страна, в настоящата ситуация, набирането и оценяването на проекти, подадени от комуникационните агенции и вътрешните комуникационни звена на компании и организации, би било изключително трудно и в разрез с необходимостта от фокусиране върху извънредната ситуация, в която се намира цялата индустрия“, коментира Мария Гергова – Бенгтссон Председател на УС на БАПРА.

Наградите на БАПРА са учредени през 2010 г. и бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на комуникационни експерти, специалисти и мениджъри на вътрешни комуникационни звена да сравнят своите постижения със световната ПР практика. Участниците се класират в няколко категории, сред които Агенция на годината, Комуникационна кампания на годината, Кампания за нов продукт, Кризисен ПР, Кампания за вътрешни комуникации, Кампания за изграждане на работодателска марка и много други.

Вижте още:

Българската ИТ консултантска компания “Ти Би Ай Инфо” ще бъде преименувана на Sirma InsurTech. Това съобщава “Сирма Груп Холдинг”, която преди месеци...

Асоциацията на месопреработвателите в България организира поредица от събития и инициативи в рамките на „Дни на българското месо“Някои от модерните...