Не се планира тазгодишно издание на ежегодния конкурс
Заради пандемията от COVID-19 в световен мащаб Българската асоциация на ПР агенциите замразява BAPRA Bright Awards през 2020 г. На този етап не се планира тазгодишно издание на традиционните награди в ПР индустрията.
Това е единственият ежегоден конкурс в България в сферата на маркетинговите комуникации у нас с жури, съставено изцяло от водещи международни експерти в сферата на връзките с обществеността. BAPRA Bright Awards се провежда от над 10 години и има за цел да представи и отличи най-добрите комуникационни проекти, агенции и маркетингови кампании за годината.
„Отговорността към здравето на всички участници, на международното жури и екипа, който следва да организира конкурса, стои на първо място. От другата страна, в настоящата ситуация, набирането и оценяването на проекти, подадени от комуникационните агенции и вътрешните комуникационни звена на компании и организации, би било изключително трудно и в разрез с необходимостта от фокусиране върху извънредната ситуация, в която се намира цялата индустрия“, коментира Мария Гергова – Бенгтссон Председател на УС на БАПРА.
Наградите на БАПРА са учредени през 2010 г. и бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на комуникационни експерти, специалисти и мениджъри на вътрешни комуникационни звена да сравнят своите постижения със световната ПР практика. Участниците се класират в няколко категории, сред които Агенция на годината, Комуникационна кампания на годината, Кампания за нов продукт, Кризисен ПР, Кампания за вътрешни комуникации, Кампания за изграждане на работодателска марка и много други.