Deichmann стартира за първи път една много специална Коледна кампанияПРАЗНИК НА ОБУВКИТЕ… ПРАЗНИК НА ЛЮБОВТА – заглавието на първата Коледна кампания на най-големия търговец на обувки в Европа умишлено оставя място за индивидуална интерпретация. Защото Коледа е това, в което я превърнеш! Някои поставят на преден план семейството, традицията и добрата храна. За други това, което прави празника толкова специален, са незабравимите моменти, когато сме заедно, времето за бляскави тържества или за приключения в снега. Общото за всички обаче е събирането с любимите хора и радостта от големите и малките изненади около Коледа – празник, изпълнен с любов.

Независимо дали става дума за посещение на семейството, за коледна разходка или за подреждане на елхата - Deichmann е точният спътник за всички тези поводи и предлага най- подходящите обувки. Ботуши, домашни чехли, високи токчета – рекламната кампания разказва за празника от гледна точка на продукта. Затова мотото на кампанията е „Празник на обувките – празник на любовта“. Различните преживявания около Коледа – от коледно пазаруване в дъжда, през подготовката за празничните дни, до раздаването на подаръците под елхата, са изцяло придружени от камерата от гледна точка на обувките.

„Коледа сближава“. С първата ни коледна кампания бихме искали по емоционален и неповторим начин да подчертаем нашето позициониране като фирма, която предлага модерни, достъпни и висококачествени обувки за всеки повод и за цялото семейство“, обяснява Сабине Цантис, главен маркетинг директор в Deichmann.

ПРАЗНИК НА... е кампания, насочена към всички семейства със или без деца, които търсят подходящ чифт обувки за различни поводи и с добро съотношение цена-качество. Коледната кампания стартира от 6-ти декември 2021 година в цяла Европа и ще бъде популяризирана чрез различни медийни канали, а също така ще бъде подкрепена от  съпътстващи POS и PR акции. Показваме модерни обувки за цялото семейство - от зимни ботуши, през сникъри, до празнични обувки с токчета и домашни чехли и пантофи. През цялото време на рекламата камерата винаги е насочена към обувките на протагонистите, представяйки на зрителя различни кино сюжети.
 
Креативен директор на кампанията е Андреас Конце, старши ръководител маркетинг в Deichmann: „В днешно време всички преживяваме и празнуваме Коледа по строго индивидуален начин. Ето защо нашата Коледна кампания умишлено е насочена към много различни целеви и възрастови групи, неподражаеми и необикновени, така както само най-големият търговец на обувки в Европа умее."

Deichmann стартира за първи път една много специална Коледна кампания

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...