1597269Впечатляващият боди арт бе сътворен за представянето на новата есенно-зимна колекция 2019 на марката у нас

На специално събитие пред медии, модни блогъри и инфлуeнсъри бе показана първата „жива обувка“ в България. Тя бе сътворена по повод представянето на новата есенно-зимна колекция на Deichmann у нас.  Боди арт обувката е олицетворение на непреходната женска страст към култовия аксесоар. Живият експонат е създаден от художничката Мишел Вълчева, носителкa на  множество награди в международни и български боди арт конкурси и изложби. Прототипът на „живата обувка“ е дамска официална пантофка в така актуалния за този сезон животински принт, а именно леопардовия. 

„Тази година е емблематична за нас, защото празнуваме 10-ата годишнина на Deichmann в България.  През тези 10 години компанията се развива с изумителна динамика и се превърна в най-предпочитана верига за обувки в страната. С всяка изминала година ставаме все по-иновативни и затова за юбилея си решихме да подарим на феновете си нещо необикновено, а именно създаването на първата „жива обувка“ в България.”, сподели Диана Неделчева, Маркетинг Мениджър на Deichmann България и добави: „Днес Deichmann има 21 търговски обекта в 9 града, онлайн магазин www.deichmann.com и е номер 1 сред търговците на обувки на дребно. Благодарим на всички наши клиенти за този успех.“ 

Водеща на специалното събитие за представяне на новата колекция на Deichmann бе обичаната българска изпълнителка Веси Бонева.  В цветното арт пространство на Mishell Art Gallery тя представи на гостите най-новите модни тенденции за есен-зима 2019, като през този сезон те са изключително разнообразни и отличителни. 

Мотото на новата мода при обувките на Deichmann е „Follow your style“ или „Следвай собствения си стил“. От спортните сникъри до официалните парти обувки, от есенните лоуфъри и обувки с връзки до ботите и ботушите – всички те подчертават индивидуалността и излъчват уникалност. Блясък, лак, верижки, катарами и голямо цветно разнообразие – това са топ тенденциите за сезона. Цветовете са ярки, но и пастелни, а най-актуален за сезона е животинският принт – змийски, леопард и кроко. Класацията водят също цвят горчица, бордо, зелено, тъмносиньо и ярките цветове при сникърите и спортните обувки. 

Повече за новите тенденции и последните модели от новата колекция на Deichmann може да видите във филиалите на Deichmann в цялата страна, на www.deichmann.com, както и на Facebook страницата и в Instagram профила на марката в България. 



Deichmann създаде първата „жива обувка“ в България  


1597269-2 

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...