1509205Специално сме се постарали в тазгодишното издание на InnoWave Summit да има вдъхновители като например целият екип на браузъра Mozilla Firefox, които ще бъдат във Варна, за да споделят своя опит, както и да разкажат за предизвикателствата, пред които се изправят.“ Това каза в специално интервю за радио NJoy Димитър Василев от Български Бизнес Форуми, организатор на една от най-мащабните дигитални конференции в Югоизточна Европа. InnoWave Summit 2018 ще се проведе в Двореца на културата и спорта в морската ни столица на 19 и 20 октомври.

Събитието предлага възможност на предприемачи и мениджъри от България и целия свят да се срещнат с техни колеги от висшия мениджмънт на най-големите световни компании – Google, Аmazon, Alibaba и мн др. „За първи път в България идва човекът, който отговаря за маркетинга във Facebook за Централна и Източна Европа. Пристига и главният мениджър продажби на Google. Сред участниците в конференцията е и Фахрим Р. Кибриа – дясната ръка на гуруто в маркетинга Филип Котлър. Всички те ще помогнат на българския бизнес като споделят своите успешни практики за привличане и задържане на клиентите, за разработване на пазари, за внедряване на иновации и пр. Истинско постижение лично за мен е, че във Варна пристига и Томас Кохран – човекът назначен лично от Обама, за да отговаря за дигитализацията на Белия дом“, сподели още Василев.

Той отбелязва, че в експо зоната на обща площ от 2 400 кв. м. от организаторите очакват над 80 компании от 23 европейски държави. „Изключително държим InnoWave Summit да не е просто дискусионен форум, а да спомогне на българския бизнес да реализира реални контакти и сделки, да има нетуъркинг“, казва още Василев и добавя: „Целта ни и е да позиционираме Варна като втори дигитален хъб в българската икономика освен София – това ще допринесе за развитието на града и региона“.

Билети за InnoWave Summit 2018 – ТУК

Повече за InnoWave Summit 2018 – ТУК

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...