1374149На 31 май 2016 г., стартира гласуването в първия етап на потребителската класация “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. От днес до 9 юни (включително) всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 38 категории, като гласува за нея на он-лайн адрес www.mylovemarks.eu. По време на този първи кръг потребителите избират своите любими марки в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Подбрани са 38 категории: ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ; ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ; БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ; БУТИЛИРАНИ ВОДИ; КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ; ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ; ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ; ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ; МЕСНИ ПРОДУКТИ;
МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ; МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ; БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ; КОЗМЕТИКА; БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА; ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА; БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА; БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ; АВТОМОБИЛИ; БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА; ЗАВЕДЕНИЯ; УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ; РАДИО; ТЕЛЕВИЗИЯ; ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ; ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ; БЪЛГАРСКА МАРКА; БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ; ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – КЛАСИЧЕСКИ; ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ; ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ;
ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ; ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ - МОЛ; ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ;
ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ; IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ; ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ; НОВАТИВНИ МАРКИ; ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ.

Класацията се провежда в три етапа. Втори етап ще се стартира на 13 юни и ще продържи до 20 юни, като в този период потребителите гласуват за една от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията. Трети етап стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория.

Инициативата се реализира за девета поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.




-------------------------------------------------------------

Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...