Форум за изграждане на работодателска марка събира  водещи комуникационни експерти в ПловдивНай-новите тенденции ще бъдат представени пред бизнес общността на  9 юли 

„Работодателската марка Inside-Out“ е дискусионният форум, който ще събере водещите експерти в областта на employer branding-ав европейската столица на културата Пловдив на 9-и юли от 16:00 ч. в Limacom Event Center. Форумът се организира от EmployerBrandingPower, общ проект на двете водещи компании на пазара в сферата на корпоративните комуникации InterImageи управлението на човешките ресурси – JobTiger, съвместно с Тракия Икономическа Зона, гр. Пловдив. 

Лекторите на „Работодателската марка Inside-Out“ са сред първите специалисти у нас, които работят по изграждането на работодателска марка за корпоративни клиенти – тема, която вълнува все повече компании, които се стремят към привличане, развитие и задържане на качествени кадри. Това са г-жа Катя Димитрова, собственик и управляващ партньор на PRагенция InterImage, г-жа Елисавета Търпанова, управляващ директор на рекламна агенция Interpartnersи г-н Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger. Те ще споделят на пловдивската бизнес общност какви са  последните тенденции и ще дадат ценни препоръки,свързани сEmployer branding-а на компаниите. Всички присъстващи ще имат възможността да научат и как служителите да бъдат ангажирани в процеса по създаване на работодателска марка, както и какви са особеностите на медийния пазар в момента с оглед каналите за достигане до настоящите и бъдещи служители на компаниите. 

Събитието е отворено за мениджъри, специалисти и експерти по човешки ресурси, комуникации, маркетинг и PR, както и за всички комуникационни и HR екипи в B2B и B2C ориентирани компании. Форумът е безплатен, а записването за присъствие изисква единствено предварителна регистрация на https://mailchi.mp/5b93253d4a6a/forum_plovdivдо 7-и юли2019 г., включително. 

Според Катя Димитрова от InterImagе, „Работата на експертите по човешки ресурси и външните консултанти – PRагенциите, са двете половини на едно цяло, които често остават разделени.“ Това вдъхновява InterImage и JobTiger да обединят усилия, създавайки пакет от дейности, които ефективно повлияват както средата вътре в компаниите – по отношение на удовлетвореност и ангажираност на екипи, така и извън – разпознаваемост и популяризиране на компанията и представяне на нейното човешко лице. Услугата включва изцяло измерими във времето показатели. „Най-важна за нас е измеримостта на постигнатото и превръщането на екипите на компаниите в посланици на брандовете, за които работят“, споделя Светлозар Петров от JobTiger. 

Успешната работодателска марка носи след себе си добра разпознаваемост на корпоративния бранд и дейността на компанията вътре и извън нея, формира човешко лице на бизнеса, което подчертава предимствата на работната среда. Всичко това създава добро име на работодателя на пазара на труда, привличайки най-добрите специалисти, от една страна, и задържайки най-талантливите от тях за години напред, от друга. За да бъде постигнат този оптимален баланс, е нужно комуникацията да се извършва не само навътре към служителите, но и извън компаниите, нещо което все още  се наблюдава рядко у нас. 

Форматът „Работодателската марка Inside-Out“ е втори от поредицата под надслов #КомуникирайТова, организирани от InterImageи JobTiger, като първият се състоя на 16 май в Габрово и предизвикаголям интерес не само сред местната бизнес общност, но и сред специалистите от целия регион. Експертните екипи на двете компании организатори имат натрупан дългогодишен опит в изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, Cargill България, Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“ и др. 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...