• Heineken® надгражда своята кампания „Наздраве за истински заклетите фенове“, с която продължава да разчупва разбирането за значението на това да си „истински заклет фен“.
Кампанията цели да помогне футболът да стане по-приобщаващ спорт, като покаже положителната емоция и страст, която тази игра предизвиква в истински отдадените й почитатели.
• „Седалката“ е тазгодишната кампания, част от „Наздраве за истински заклетите фенове“, която предизвика почитателите на футбола, да се включат в надпревара за място на стадиона за финала на UEFA Champions League в Мюнхен.
Heineken® стартира кампания, която надгражда платформата „Наздраве за истински заклетите фенове“, чиято цел е да превърне футбола в по-приобщаващ спорт.
Брандът работи усилено футболният терен да се превърне в едно по-положително и приобщаващо място, където заедно може да се насладим на удоволствието от този спорт. Кампанията си е поставила за цел да предизвика хората, които подкрепят отбор си по свой начин, понякога без да вдигат много шум, но винаги с цяло сърце. Тези, които стават през нощта за любимия отбор или кръщават домашния си любимец на централния нападател. Това са истински заклетите фенове, които популярната марка бира иска да покаже.
Предизвикателството към почитателите на футбола с тазгодишната кампания на Heineken® е „Седалката“. Точно тази червена седалка от Allianz Arena на стадиона на Байерн Мюнхен, където ще се проведе финалът на UCL. Седалката е основният играч в състезанието за места на финала на УЕФА Шампионска лига и ще обикали пет града в България. Задачата на феновете е да намерят седалката, която ще ги очаква на популярни места във всеки от тези градове, следвайки поредица от улики. Това не е всичко, като един истински заклет фен, трябва де се снимат на седалката и да се регистрират в сайта на марката, за да качат снимките си. След което да стискат палци, за да бъдат късметлиите, които ще спечелят двоен билет за финала на UEFA Champions League.
Червената седалка ще очаква да бъде намерена от феновете:
• в София в дните от 12.04 до 20.04.2025 г.,
• в Пловдив от 25.04 до 27.04.2025 г.,
• в Стара Загора от 29.04 до 01.05.2025 г.,
• в Бургас от 02.05 до 04.05.2025 г. и за финал
• във Варна от 09.05 до 11.05.2025 г.
Heineken® вярва, че мястото на истински заклетите фенове е на финала на UEFA Champions League на легендарния стадион на Байерн Мюнхен. Една арена, чиито седалки са били свидетели на епични сблъсъци, за които се говори с години. Място, което си заслужава да бъде спечелено. Защото истински заклетите фенове биха направили всичко за него, включително и да се включат в състезанието «Седалката».
Повече информация:
За кампанията на https://www.heineken.com/bg/bg/theseat
За това как Heineken® подкрепя да се изгради по-положително и приобщаващо изживяване за всички футболни фенове ТУК.