1484166ИКЕА представи новата си глобална стратегия „За хората и планетата“, чрез която ще вдъхнови и ще даде на хората повече възможности за устойчив начин на живот. 

Част от ангажиментите в глобалната стратегия, които трябва да бъдат изпълнениса да бъдат премахнати всички пластмасови продукти за еднократна употреба от гамата на ИКЕА в световен мащаб до 2020 г., да бъдат проектирани всички продукти на бранда с нови кръгови принципи, с цел да се използват само възобновяеми и рециклирани материали до 2030 г. и разширяване на гамата соларни решения за дома до 2025 г. 

„Нашата амбиция е да изградим положително въздействие върху хората и планетата до 2030 г., на което да се основава ръста на бизнеса на ИКЕА. Чрез нашия мащаб имаме възможността да вдъхновим и да дадем възможност на повече от едини милиард души да живеят по-добре на планетата“, каза изпълнителния директор на Inter IKEA Group, Торбьорн Льоф.

Едновременно с това като важна стъпка в България днес ИКЕА обяви партньорството си със SPARK. Паркингът на магазина става зона за споделяне на електромобили.. Концепцията набира поддръжници и към момента в София има 65 електромобила SPARK, включително лекотоварни..  „С това партньорство искаме да дадем възможност на повече хора с градски начин на живот да отнесат по-големите покупки вкъщи понай-щадящ природата начин,дори да нямат собствен автомобил“, сподели Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА в България.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...