ИКЕА представи трансформацията на каталога сиТой вече е част от съдържанието на обновения сайт и представлява естествено продължение на съветника за по-добър живот у дома
 
ИКЕА представи трансформацията на емблематичния си каталог, като за първа година любимите за милиони потребители страници, пълни с вдъхновение, са интегрирани в уеб съдържанието на сайтовете на ИКЕА по целия свят. Година след като обяви края на хартиеното си издание, шведският гигант ще достигне до над 3 милиарда потребители по света с онлайн идеи и съвети за по-добър живот у дома, за разлика от 100-милионното достигане на печатното издание. Това е част от глобалната стратегия на компанията и затвърждава политиката ѝ за грижа за природата и устойчивия живот у дома.

Каталожното съдържание е изцяло интегрирано в секция „Вдъхновение“ на сайта IKEA.bg и ще ангажира още повече потребители с функционални идеи за по-добър живот у дома. То обединява 78-годишния богат опит на шведската компания за домашно обзавеждане и дава безценни съвети по едни от най-важните теми за потребителите: живот с деца в семейството, организиране на дома и оптимизиране на малките пространства по устойчив начин. Чрез интуитивно организираното съдържание, посетителите на сайта ще могат да получат моментална информация и да закупят директно от платформата всеки един от широката гама продукти, представени в него, както и да разберат какво е мотивирало дизайнерските решения за всеки дом и как да постигнат същия резултат у дома си в страниците „Попитай дизайнер“.

„Новата посока на представяне на каталожното съдържание дава на потребителите ни още по-голяма свобода да избират и да се вдъхновяват с решенията на ИКЕА. Идеите, заложени в него, са изградени на база реални нужди и мечти на хората. Ежегодно ИКЕА посещава над 800 домакинства по целия свят, за да разбере предпочитанията на потребителите и да отговори с конкретни решения на тях. Знаем, че все повече хора търсят вдъхновение онлайн, ето защо ние сме там, за да го дадем – по възможно най-удобния за тях начин“, споделя Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА България.
Наред с домовете на сайта всеки потребител ще може да разгледа още десетки нови страници с идеи на различни теми за по-добър живот в домашното пространство, сред които организация на дома, сън, хранене, готвене, работа от вкъщи, декорация и общуване във всички зони от дома.

Съдържанието на сайта ще се обновява и допълва целогодишно с останалите 7 от общо 10-те жилища, представяни от ИКЕА тази година.

Следете всичко около ИКЕА тук: Website , Facebook , YouTube и Instagram


ИКЕА представи трансформацията на каталога си

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...