Предай добро нататъкМинистър-председателят Бойко Борисов лично подписа поздравителни картички за празниците на отличници от малки населени места като част от кампанията.

Кока-Кола посвети коледната кампания „Предай добро нататък“ на партньорите си, с които работи по обществено-значими каузи в областта на образованието, спорта и околната среда.

На специално коледно събитие компанията отпразнува 50-годишнината на марката в България, заедно с представители на държавния, публичния и неправителствения сектор.

Като част от кампанията, 50 български отличници от малки населени места в страната получават поздравителни картички, носещи лично послание и подписани от Министър-председателя на Република България Бойко Борисов.

„Похвална е инициативата да поздравите най-добре представилите се в училище деца от 20 български общини и аз бих искал да отправя моите най-сърдечни поздрави към тях. За Правителството образованието е безспорен приоритет и се надявам, че с нашата сериозна работа, както и с добри инициативи в полза на българските деца и ученици ще успеем да мотивираме и насърчим повече от тях да постигат успехи, на които да се радваме и с които да се гордеем,“ казва в поздравителния си адрес Министър-председателят.

Предай добро нататък „Тази година честваме 50 години Кока-Кола в България и 10 години от придобиването на минерални води „Банкя“. Затова 2015 г. е много специална за нас. Искаме да отбележим края й по специален начин като предадем доброто нататък, чрез нашата дейност, инвестиции и партньорски инициативи в полза на обществото. Вярваме, че най-значимият принос за обществото ни може да бъде постигнат чрез партньорство между бизнеса, публичния и неправителствения сектор“, заяви Светослав Атанасов, изпълнителен директор на Кока-Кола ХБ България.

Компанията е работодател на 2000 българи и само през последната година, заедно със своите клиенти и техни доставчици, е добавила стойност към българската икономика в размер от над 270 милиона евро, което се равнява на 0.6% от БВП на страната.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...