BonBon LingerieНа специално представяне пред подбрани модни редактори, блогъри и бизнес дами бяха представени мостри на новите колекции за 2016г. на марките L'Agent, Heidi Klum, Stella McCartney и Sonata Rapalyte.

Компанията PROVOKE - официален вносител за България на водещите марки луксозно дамско бельо, чийто магазин е BonBon Lingerie (София, ул. „Леге“ 10) отбеляза началото коледните намаления с шампанско и шоколад през целия ден на 10 декември.

Дани Здравкова, основател и собственик на компанията, представи тенденциите в луксозното бельо за предстоящата година: „Жената трябва да може да изрази себе си с бельото, което носи. Преди бельото е било считано единствено за необходимост, а днес вече модата е насочена в посока бельото да изразява женствеността, да показва жената. Нашето бельо е за показване!“

Важен акцент в дизайнерските предложения на Heidi Klum и Stella McCartney са изцяло японска дантела, шифона и 100% чиста коприна инспирирани от високите планини Роки Мантуин, Аспен и светлините на Маями.

Интересно за дамите беше да разберат, че на мода идват отново изчистените модели без подплънки – триъгълен свободен сутиен, изцяло създаден за комфорта на жената. Новите цветове в бельото са изключително неонови, контрастни и много красиви. Моделите са богати на дантели и женствени, така че да подчертаят женствеността.

 BonBon LingerieДобрата новина за всички гости беше, че още през февруари в магазинът на Bon Bon Lingerie ще бъдат налични новите модели бански на L'Agent by Agent Provocateur и Moschino, които са изцяло инспирирани от американския скейтърски стил (за да са удобни).

Тенденциите залагат изключително на целия бански със секси елементи и цепки. Дръзките цветове са в основата на колекциите тази година, а палитрите са създадени за демонстрират показност. Драматичност, цветове на скъпоценни камъни като аметист, рубин, кобалт и лапис лазули оживляват колекциите.

Коледните намаления очакват почитателите на луксозното бельо на адрес София, ул. Леге 10.

Вижте още:

Държавата започва обсъждането на възможностите за изграждането на консолидиран платежен механизъм за компенсиране на производителите при форсмажорни обстоятелства. Това се...

Между 6 месеца и 1 година са необходими на българските компании, за да се подготвят за еврозоната. Това показват резултатите от неформално проучване на Асоциация на...