Юнайтед Партнърс обяви, че се присъединява към международната мрежа Nextlaw Public Affairs.  Глобалната мрежа включва 60  пъблик афеърс и ПР фирми от около 100 различни държави.  Освен че свързва водещите компании, в платформата ще има и  повече от 27,000 адвоката от 550 кантори, членове на Nextlaw Referral Network. Мрежата е създадена, за да бъде най-голямата и най-гъвкава по рода си. Организацията е спонсориране от Dentons,  най-голямата правна фирма в света.

“Като виждаме в каква посока се развива пъблик афеърс индустрията, намираме добра възможност да станем част от една напълно интегрирана платформа. Между правните и пъблик афеърс професионалистите има естествена връзка и затова ние искаме да сме част от една напълно изградена и многофункционална платформа. Така ще продължаваме да помагаме на нашите клиенти да разрешават реални бизнес проблеми и да ги консултираме  с помощта на водещи правни и пъблик афеърс експерти“, споделя Мария Гергова-Бенгтссон, основател и изпълнителен директор на Юнайтед Партнърс. 

1465578 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...