"Избран продукт на годината" ще отличи на живо най-иновативните продукти и услуги за 2022 г. у нас

СЪБИТИЕТО: На 20 септември за седми пореден път ще се състои церемонията по награждаване в конкурса „Избран продукт на годината“.

Събитието ще се проведе от 19:30 ч. в галерия nOva art space - ул. Съборна 3.

Към настоящия момент конкурсът обхваща забележителния брой от повече от 45 държави на всички континенти, а у нас броят на участниците расте с всяка година.

СПЕЦИАЛЕН ГОСТ: Тази година специален гост и презентатор на събитието ще бъде Филип Гелдер, основател и международен директор на конкурса. С опита си на успешен предприемач повече от 30 години той ще изнесе презентация на тема "Иновациите като катализатор на растеж в бизнеса".

ПРОУЧВАНЕТО: За да отличи най-иновативните брандове на българския пазар, конкурсът „Продукт на годината“ прави проучване сред над 2000 потребители, а логото се ползва с повече от 70% доверие от страна на потребителите на пазара.

Всяка година броят на категориите и участниците расте, като сред тях са представители на секторите: храни, напитки, продукти за домакинството, електроника, козметика, бяла и черна техника, финансови продукти, лекарства без рецепта, Финанси (повтаря се) и др. Основно изискване за участие е продуктите/услугите да са лансирани на българския пазар през последните 24 месеца и да демонстрират иновация, например в дизайна или в употребата, нова опаковка или нова формула.

МЕХАНИКА НА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ПОБЕДИТЕЛИТЕ: Във всяка отделна категория победителят се определя след национално представително изследване сред 2000 потребители, които оценяват участващите продукти/услуги по няколко показателя, сред които иновативност и желание за покупка. А през 2021 в методологията на конкурса бе добаван и продуктов тест, чрез който се определя удовлетвореността от използването на избраните продукти и услуги.

ПОЛЗИТЕ: Победителите получават ексклузивно възможността да използват разпознаваемото червено лого неограничено в своите маркетингови и публични комуникации на продукта или услугата за една година. Според изследвания на изследователска агенция Nielsen (глобален партньор на конкурса) логото "Избран продукт на годината", особено когато е поставено на опаковката на продуктите, се възприема като символ на качество и препоръка и играе съществена роля при избора на потребителите именно в момента на вземане на решение за покупка.

Тази година конкурсът е под мотото „Изкуството на успеха“, а кои компании ще бъдат отличени като най-иновативни със своите бизнес решения и кои са продуктите и услугите, които заслужиха потребителското доверие ще стане ясно на официалната церемония на 20 септември.

Вижте още: