1422102Първо по рода си събитие Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес” ще се проведе в гр. София на 12 декември 2017 година и ще събере на едно място начинаещи и опитни представители на малкия и среден бизнес в България, които искат да научат кои техники работят добре в социалните мрежи и колко от тях са приложими в ежедневната им работа.

Лектори в този формат са специалисти с опит в развитиета в различни направления на дигиталния маркетинг, който ще споделят примери от практиката.

Вече е в ход регистрацията за събитието “Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес”, което ще се проведе в гр. София, на 12.12.2017 година в конферентната зала на Бизнес център “Капитал форт”. Събитието представлява еднодневен семинар, който включва 7 различни теми, всичките даващи различен поглед и похвати за използване на социалните мрежи като канал за популяризиране на бизнеса или директни продажби.


Програма на семинара:

Въвдение в социалния маркетинг – лектор Жюстин Томс;

Какво трябва да знае всеки бизнес за Facebook – лектор Бисер Вълов

Facebook за малкия и среден бизнес. Facebook  за физически обекти – лектор Роси Георгиева

Социалните мрези за електронната търговия – лектор Димитър Димитров

Чат ботовете – новите оръжия на бизнеса – лектори Георги Ганев и Павел Кьосев

Инфлуенс маркетинг. Силата на препоръката – лектор Даниела Ничева

Психологията зад успешния социален маркетинг – Мартин Попов

Всички желаещи да бъдат част от това събитие могат да се запишат чрез регистрационната форма в сайта на Академията: https://ecommercebg.com/ the-social-network/

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...