В контекста на немислима доскоро криза една от комуникационните групи с най-дълга история у нас Interpartners организира в помощ на бизнеса дистанционен брейнсторминг по комуникационни казуси. Дискусията ще се проведе на живо на 30 април от 11 ч. в рамките на Рекламен полуден Online: Creative Pitching Live Edition
Каква е идеята на онлайн събитието?
Свидетели сме как много брандове влизат буквално в челен сблъсък с новата реалност. Бизнесът се задъхва и изпитва остра нужда от респиратор. Тази безпрцедентна драма добива сериозни размери в обстановка на динамично променящи се потребителски нагласи и мотиви. Нищо вече не е както преди.
Затова Interpartners отправя покана към компаниите, които са изправени пред потребността да се препозиционират на пазара, да пуснат нов бранд или не са сигурни каква е стратегически най-добрата комуникация за тях да подадат своя бизнес казус и да се включат в инициативата. За три от казусите, определени на случаен принцип, агенцията ще подготви безплатно идеи за комуникация. Идеите ще бъдат обсъдени на живо по време на Рекламен полуден Online: Creative Pitching Live Edition.
Как да се включите?
-
Подайте своя казус на johanna.mihailova@interpartners.bg до 26 април включително: бриф в рамките на 1 страница, с описани статус на продукта / услугата - казус – цели;
-
На 27 април на случаен принцип ще бъдат изтеглени 3 казуса, които печелят безплатен творчески брейнсторминг;
-
Очаквайте отворен брейнсторминг по трите казуса с идеи на живо по време на Рекламен полуден Online: Creative Pitching Live Edition 30 април от 11 часа
Рекламен полуден Online е регулярно авторско събитие на Interpartners, в което се обсъждат актуални теми в сферата на маркетинга и комуникацията – използване на данни, подбор на рекламни послания и канали в новата ситуация, кризисни комуникации, перспективи пред работодателската марка и др.