
Клиентите на Коника Минолта са от различни индустрии, включително ИТ, финансов и застрахователен сектор, сферата на услугите и телекомуникациите. Много от тях бяха сред гостите на нетрадиционното събитие, с което бе отбелязан поводът. На повече от 45 м височина бе издигната платформа, от която те имаха възможност да се насладят на уникална гледка. Така символично бяха отчетени както високите резултати на компанията, така и фокусът върху предлагането на ИТ решения, базирани на облачните технологии.
„Вече 10 години, съвместно с нашите клиенти и партньори реализираме нови бизнес идеи, в хармония с фирменото ни послание „Giving shape to ideas“. Благодарение на доверието им и успешно реализираните съвместни проекти, успяхме не само да запазим нивата на растеж, но и да открием нови офиси във Варна, Пловдив и Стара Загора. Разполагаме със собствена и с партньорска структура, с която осигуряваме национално покритие и качествена грижа на клиентите си,“ каза Елена Дречева, изпълнителен директор на Коника Минолта България.

През 2014 г. компанията създава 5 центъра за бизнес иновации (Business Innovations Centers), по един във всеки от петте ключови региона – Европа, Северна Америка, Китай, Япония и Азиатско-тихоокеански. Създаването на центровете е в резултат промяната в бизнес модела на компанията. Тя вече не е само доставчик на многофункционални периферни устройства, а се фокусира в предлагането на услуги, които помагат на клиентите да подобрят управлението на процесите си чрез ИКТ.

Опазването на околната среда също е съществена част от управленската философия на компанията. Създадена е и се изпълнява програмата Еко Визия 2050. Основна цел е намаляването на въглеродните емисии с 80% от финансовата 2005 до 2050 г. В съгласие с тези принципи се разработват всички нови продукти.
