1443887Компанията получи втора награда на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Лидл България бе отличена като най-добър работодател по време на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media. След оспорвана надпревара компанията получи втора награда в най-важната и най-конкурентна категория „Работодател на годината“.

„Благодарим за това признание. От стъпването си на българския пазар Лидл България не спира да инвестира в грижата за своите служители и в налагането на прозрачни и коректни работодателски практики. Защото вярваме, че най-ценната и важна инвестиция е инвестицията в хората и тяхното развитие", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Лидл България е един от водещите работодатели в страната с над 2 300 служители в 86 магазина в 45 града и 2 логистични центъра. Компанията предлага едни от най-добрите условия за работа, най-високите нива на заплащане в бранша, атрактивен социален пакет и разнообразни възможности за кариерно развитие и квалификация. Това е и единственият ритейлър у нас с електронно отчитане на работното време.

Веригата предлага динамична и предизвикателна работна среда и широк спектър от професии в редица области като продажби, логистика, маркетинг и корпоративни комуникации, ИТ, финанси, строителство и експанзия и много други. Като част от световна компания, Лидл България дава възможност за международен обмен на опит и експертиза с други 27 държави, в които Lidl присъства, включително и централата на веригата в Германия. Всичко това превръща Лидл България в предпочитан, сигурен и коректен работодател, с изключително ниско текучество – средно месечният процент на флуктуация в компанията е под 2%.

Компанията насърчава и развитието на младите хора в страната и тяхната успешна професионална реализация, като предлага специални програми за ученици и студенти, подкрепя дуалното образование и допринася за постигането на конкурентна устойчивост на кадрите си на пазара на труда. Лидл България насочва усилията си и в друга важна област – да продължи да връща младите и талантливи хора в страната, като дава възможност на току-що завършили образованието си в Австрия и Германия български студенти да се върнат у дома и да започнат работа в нейната структура, при условия и възможности за развитие, конкурентни на тези в Германия и Австрия. Доказателство за успешната политика в тази посока е и фактът, че 20% от настоящия ръководен състав е именно от кадри, върнали се от чужбина, за да се реализират в структурата на Лидл България.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...