Минувачи стават символи на Европейската седмица на мобилносттаУмното придвижване – част от “София диша”

Информационната кампания на ЕК "Европейска седмица на мобилността" тази година е част от популярния фестивал "София диша" с послание за разумно придвижване – с велосипед, пеша, с градски и споделен транспорт, и без личен автомобил. Това е прекият път към по-чист въздух в града, по-здрави хора и по-силна икономика.

На 21 и 28 август в зона "Спорт" на фестивала фотостена ще даде възможност на минувачите да се снимат като част от символите на кампанията – атрактивни човечета, които използват алтернативни начини на придвижване в града. На разположение на минувачите ще има фотограф, а снимките ще бъдат качени във Facebook страницата на кампанията за по-лесно тагване и споделяне.

Хаштагът на цялата кампания е  #mobilityweek.

Желаещите ще получат стикери с човечетата на кампанията и безплатен брой от зеления вестник The Green Sofia Times, който е специално за събития и новини, свързани с разумното придвижване. Във вестника е включена и програма за самата Европейска седмица на мобилността в София (16-22 септември).

Фотостената на Европейска седмица на мобилността ще намерите:

На 21 август – на ул. Княз Александър I, до сградата на БНБ
На 28 август – на бул. Александър Стамболийски

Видео за целите на информационната кампания може да видите тук - http://bit.ly/2b7N9dc

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...