ReservedТова е петият магазин на марката в столицата и е най-големият от всички

С чаша освежаващ фреш започна сутринта на 15 август – магазинът посрещна над 50 модни блогъри и журналисти, които се запознаха с историята на бранда и новите колекции.

„В България това е най-големият магазин, разположен е на 2 300 кв.м. – разказа Александра Владимирова VM Expert на марката за страната. - Разделен е на секции – на първия етаж за модерната и по-спортна жена, за офис дамите, както и за дамите, които са в по-забързано ежедневие, а на втория етаж - детска и мъжка секция. Компанията е на пазара в България от 2008 г. , като всяка година обектите се увеличават. В глобален мащаб компанията е създадена през 1995 г., а през 1997 г. година получава името L.P.P. S.A. Портфолиото на L.P.P.  S.A. включва пет наложени на пазара модни марки: Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay и първия премиум бранда – Tallinder. Reserved e най-голямата ни марка, с най-големи резултати в продажбите.“

Точно в 12:00 ч. магазинът отвори врати за първите си клиенти, които чакаха почти час, за да спечелят промоционалната отстъпка от 50%. Елегантни и семпли, колекциите на Reserved внасят креативност в индивидуалния стил.

ReservedПрез целият ден клиентите на магазина имаха възможност да ползват услугите на индивидуален имидж консултант - Ивета Христулева. Вечерта пред магазина, в просторното фоайе на новия Park Center всички се включиха в специалното коктейл парти организирано от марката - миксове на DJane Flamme и цветни коктейли от OSCAR CLUB.

През целият ден клиентите на магазина ползваха 20% отстъпка, а на всеки кръгъл час чрез томбола се раздаваха и допълнителни награди.

От представителството на Reserved в България обявиха, че промоционалните условия ще продължават до края на септември.

Събитието съвпада с началото на ребрандинг кампанията на първия мол у нас. След цялостната реконструкция на сградата, започва и кампанията по промяна на името и скоро City Center Sofia ще е Park Center Sofia.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...