1403426Спортен клуб „Бегач“, съвместно с LIEBHERR България, Schneider Electric, SportPass, Пощенска банка, Renault и Vivacom, ще проведат състезанието Business Run за първи път в Пловдив тази година на 8 октомври (неделя). То представлява щафета, в която служители на фирми в отбори от по 4-ма се състезават да пробягат най-бързо 16 км. Всеки участник изминава 4 километра преди да предаде щафетата на колега. Трасето ще е около завода на LIEBHERR в Радиново, намиращ се в индустриалната зона на Пловдив. Вече над 15 фирми записаха своите отбори. 

Business Run или „най-големият тиймбилдинг в България“ се наложи в последните 4 години като едно от най-големите аматьорски спортни събития. В софийското издание през юни тази година имаше 250 отбора (над 1 000 души) от над 100 от най-големите IT и финансови фирми в България: SAP, VMWare, Coca Cola, Merck, Bright Marketing Research, BNP Paribas, Lufthansa и много други. 

В рамките на инициативата ще се проведе и Kids Run Business − специално състезание, включващо и лекоатлетическа тренировка за деца от 3 до 14 години, подготвено по програмата на международната лекоатлетическа организация − IAAF Kids' Athletics.

1403426-1 

Спортното събитие и този път ще се проведе в подкрепа на две местни каузи. 30% от таксите за състезанието ще бъдат дарени на Сдружение „Празнични герои“ и тяхната инициатива „Любов в действие с Holiday Heroes“ в помощ за бедни семейства в гр. Пловдив, както и на Центъра за психологически консултации „Феникс" в подкрепа на деца и техните майки, пострадали от домашно насилие. Всяка година състезанието в София набира над 13 000 лева за благотворителност.

Всички желаещи фирми (без значение къде се намират) могат да запишат своите отбори на сайта на събитието http://plovdiv.businessrun.bg.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...