Нов инструмент за измерване на PR кампании от MSL SofiaMSL Sofia въвежда в услугите си изцяло нова за пазара и индустрията аналитична методология за измерване на PR кампании, наречена PR Brand Acceleration.

Това е изцяло ново решение за българския пазар, което вече има редица изключително успешни кампании. Уникалното при методологията е, че поставя фокус върху съответната марка и проследява нейното представяне в медийното пространство. Тя разполага с конкретни параметри, които дават ясна и детайлна представа на клиента за разпознаваемостта и разпространението на неговия бранд.

Концепцията MSL PR Brand Acceleration стъпва на аналитичния анализ на резултатите на PR кампаниите в медиите, защото те идват не само от планираните дейности, но най-вече от поставени ясна стратегия и измерими цели.

Методологията обобщава медийните публикации и оценява количествени критерии, част от които са медиен рийч, импресии, тоналност, бранд разпознаваемост и органично спрямо платено съдържание, за да формира качествена оценка на резултатите на PR кампанията, извън стандартния отчет с брой публикации. Тези качествени показатели за ефективност се сравняват с постваните цели и показват не само ефекта на отразяването на PR темата, но и възможностите за развитие на бранда в ключови медии, които екипът на MSL Sofia взима в предвид при създаване на PR стратегии и подходи.

„PR комуникациите дават резултат в дългосрочен план, но когато анализираш данните от медийното отразяване в контекста на стратегията и поставените цели, то виждаш PR ефекта в действие. Именно това представлява методологията MSL PR Brand Acceleration, която създадохме в MSL Sofia. С нея измерваме качествени показатели на бранд кампаниите в медиите, затвърждаваме PR ефекта с данни, на база на които след това надграждаме комуникационните подходи. Клиентите все повече търсят развитие на имидж позиционираните си и с нашата персонализирана методология можем да им дадем решение“, споделя Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...