Тазгодишното, седмо поред, годишно издание на eCommCongress & Expo за онлайн търговци и онлайн предприемачи в България сменя формата си. От хибридно, събитието се превръща в двудневен изцяло онлайн маратон, който ще се проведе на 29 и 30 септември 2021 г. под мотото „Покупкология“. 

Достъпът до конгреса ще бъде безплатен, но са предвидени и билети за подкрепа -eCommSupporter – на стойност 39 лв.

Темите, които ще се разглеждат пред участниците в конгреса са:

✓ IOS 15 И FACEBOOK PRIVACY В БИЗНЕСА

Apple води война с Фейсбук. Този ъпдейт ще промени коренно privacy настройките на потребителите. Фейсбук също правят промени и проследяването на поведението на потребителите става по-трудно.
✓ НОВИТЕ ДДС ПРАВИЛА

ДДС правилата се променят на 01 юли 2021 г. Целта – хармонизиране на условията и методите за обмитяване на стоки и услуги в ЕС. Всички, които получават стоки извън България или внасят такива са потърпевши. 

✓ ПСИХОЛОГИЯ НА ПОКУПКИТЕ

В копирайтинга могат да се включат различни психологични методи за повишаване на средната стойност на потребителската количка, да се създаде чувство на спокойствие или внушение за решаване на проблеми и се използват различни методи за създаване на посланици на марката и т.н.

✓ ВИДЕО МАРКЕТИНГ И ИНФЛУЕНСЪРИ

YouTube се превръща във втората най-използвана търсачка в мрежата. Ако никой не споменава продукта или услугата там, е възможно да се изпуска огромен продажбен потенциал. 

✓ CROSS-BORDER ПРОДАЖБИ

Има ли начини да се разшири аудиторията на онлайн магазина извън пределите на България? Ще бъдат споделени добри практики от търговци, които продават в Германия, Англия, Франция и други страни и ще се говори за различните особености на пазарите, работа с Fulfillment центрове, логистика за изпращане и връщане на пратки и други.

✓ НОВИТЕ ДЕЦА НА УЛИЦАТА

Clubhouse, Tik-Tok, Podcast-и – местата, където са младите. Бързата консумация на съдържание и променените потребителски навици бавно изместват начините на комуникация и покупки. 

Всеки един от посетителите, закупил билет, ще има възможност да гледа до 12 месеца запис на лекциите до 12 месеца след събитието. В безплатният експо кът за пореден път всеки може направи консултация с изложителите по важни за него въпроси свързани с електронната търговия.

Актуална информация за събитието може да се открие в сайта на https://ecommcongress.bg/

 

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...