Нов слим кен на Heineken 0.0  ще се предлага на българския пазарHeineken 0.0в новслим кен от 330 мл. вече е част от портфолиото на марката в  България. Нашата страна е първият пазар, който ще предложи Heineken 0.0в нова елегантна опаковка, която се допълва и от нова визия. Новият, свеж дизайн на Heineken 0.0 отново залага на синия цвят, за да се диференцира и разпознава от потребителите като безалкохолно бирено предложение.

Дизайнът винаги е бил отличителна черта на марката Heineken®със своя иновативен и свеж подход. Новата визия на марката е и естествена стъпка в еволюцията й, като поднася увереност и модерност, в комбинация от винаги високо качество и бирен щрих. Емблематичният надпис Heineken®със своето уникално „усмихнато“  „е“ е силно увеличен, което го прави още по-видим и разграничим, а 360 градусовото му завъртане е свежо и смело. Цветовете на Heineken®, зелено исиньо, са доминиращи във визията, както и символът - червена звезда, разположен гордо над изписването на марката. Кенът има матов завършек, което му придава изтънчен и освежаващ вид и усещане.

През миналата година, вдъхновен от модерния глобален тренд за балансиран и здравословен начин на живот, Heineken® представи и на българския пазар най-успешната си иновация - Heineken 0.0- безалкохолна лагер бира, приготвена по уникална рецепта, разработвана в продължение на години до постигането на отличителен балансиран бирен вкус с освежаващи плодови нотки и мека малцова основа. Приготвен от 100% естествени съставки, 0% алкохол и само 69 калории, Heineken 0.0дойде като решение за информирания и умерен почитател на бира, който умее да се наслаждава на малките радости в ежедневието си. С Heineken 0.0се откриват много повече моменти и ситуации, в които да консуматорите да се насладят на любимия бирен вкус без компромиси в качеството – по време на работен обяд, след спорт или когато са излезли навън с колата.

Heineken® 0.0 се предлага в бутилки от 330 мл. и слим кен от 330 мл.

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...