Ново начало за New Moment New IdeasРекламната агенция New Moment New Ideas започва годината с нов управляващ директор в лицето на Костадин Крантев. Костадин има висше образование по „Журналистика“ от Софийския университет, последвано от над 15-годишен опит в областта на медиите и комуникациите. Присъединява се към екипа на New Moment през май 2011 като част от ПР отдела, след няколко години го оглавява, а от януари 2020 г. ще ръководи целия български офис на една от най-признатите рекламни агенции на Балканите.

Новата позиция на Костадин е логично следствие от желанието ни да променим лицето на агенцията и да получим нов заряд за нови и креативни кампании, които са запазената марка на New Moment New Ideas от самото ѝ създаване до момента“, коментира собственикът на рекламната група Жарко Сакан и допълва, че развитата регионална мрежа на агенцията е отличен актив, който отделните международни офиси ще продължават да ползват при нужда.

Един от приоритетите пред групата е доброто сътрудничество между отделните офиси. Имаме над 250 служители с различни профили и страхотни умения в почти всички държави на Балканите. Искаме да ги интегрираме все по-лесно в различни проекти в интерес на по-доброто обслужване на нашите клиенти и именно това ще е моят фокус“, коментира Ненад Лозович, който ще продължи да бъде управител на българския офис.

Новото назначение е част от процеса по преструктуриране и обновяване, който агенцията започна през миналата година в отговор на предизвикателствата на рекламния пазар у нас. Част от отделите в екипа претърпяха промени, а медийното звено, което до миналата година бе отделно юридическо лице, вече е част от структурата на New Moment. Резултатите от промяната вече започват да личат, тъй като в рамките на последните два месеца агенцията спечели два нови клиента, единият от които е лидерът на пазара на бързооборотните стоки OLYMPUS, а от началото на 2020 агеницията започва амбициозен проект заедно с дългогодишните си партньори от Обединена българска банка.

Вижте още:

● Централните банки коригират политиките си въз основа на икономически показатели, а не по фиксиран график, което поддържа висока волатилност на...