
Излизайки с чест от трудностите на кризата, която от изключение се превърна в правило, Интерпартнерс надгради творческия си екип и създаде нов модел на работа с хората си, а също и със своите клиенти. Затова в графичен план агенцията премина от хоризонтално разположени знак и лого към вертикална архитектура на елементите.
Новото лого е „триетажно“ – с графично изчистена, но стабилна база, ръкописно издържана надстройка и малка червена – емоционална - поанта на третото ниво. Тази сложна структура е предадена с графична естественост и лекота. Тя изразява характера на работата в рекламата: силен бизнес импулс, надстроен с артистичния размах на криейтива, източник на уникалността в рекламната комуникация. Сегментирането на дългото име и извеждането на своеобразен подпис от него насища логото със смисъла на авторство.
Екипът на „Интерпартнерс“ е влюбен в новото си лого: да се надаваме, че рутинното му ползване няма да заличи тази емоция.
Бележки до редакторите:
За „Интерпартнерс“
Създадена през 1992 г. като една от първите агенции за пълно рекламно обслужване у нас, “Интерпартнерс” разполага с многостранен опит в създаването и изпълнението на рекламни кампании за бизнеси от различни сектори: банки (Банка ДСК, СИБАНК), автомобили и мотоциклети (Yamaha, Suzuki), бързооборотни стоки (Домейн Бойар, Майстор Цветко, Кармела), фармацевтични продукти (Gedeon Richter), строителство (YTONG) и др. В момента Интерпартнерс работи за букмейкърската къща „Еврофутбол“, спортните магазини „Intersport“, сладкарници „Неделя“, пивоварната „Бритос“ и др. Член е на международната верига независими рекламни агенции Interpartners Worldwide, на бизнес клуб „Белгия-България-Люксембург“ и на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Настоящoто лого на БАКА е дело на “Интерпартнерс”.