1476729Новата компания e част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupMи oбединява медии, технологии и съдържание, така че да работят най-ефективно за растежа на клиента.

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голяма група за медийно планиране в светаGroupM. Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти. Wavemaker e нов бранд в портфолиото на GroupM, част от най-голямата комуникационна група в света WPP,и обединява глобалните бизнеси наагенциите MEC и Maxus. С лиценза за WavemakerOgilvy Group Българиястава основният локален партньор на WPP. Управлението на новата агенция се поема от Владимир Стоилов, дългогодишен кадър на Ogilvy Group Bulgaria, който ще развива компанията, стъпвайки на 12-годишния си опит на българския медиен пазар и глобалните знания и иновации, до които дава достъп най-голямата група от медийни агенции в света. 

“Като най-голямата компания за управление на медийни инвестиции, ние носим отговорност за всяка трета реклама, която достига до аудиториите във всички точки на земното кълбо.”, казва Гавин Дюк, GroupM CEOза Централна и Източна Eвропа, който пристигна в България за представянето на новата агенция. "Правим това, като инвестираме в данни, технологии и най-важното – в талантливи хора, които помагат на нашите клиенти да печелят и да се развиват все повече във всички висококонкурентни пазари по света".

“Wavemakere агенция с нова концепция. Растежът на всеки бизнес днес е възможен, ако познаваме наистина добре клиентите. Wavemaker разполага с най-дълбоката база данни за това как потребителите взимат решения. Вече сме анализирали повече от 350 хиляди потребители на повече от 70 продуктови категории по целия свят и можем да достигаме до тях не просто през медии, а през интересно съдържание, базирано на анализа на данни чрез технологии. Това познание е основата на нашите комуникационни стратегии и дава истинско предимство на нашите клиенти.”, казва Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker глобално, който също e в София за официалното представяне на бранда. 

“Wavemaker предлага пълно медийно обслужване. Отличава ни начинът, по който синхронизираме медии, съдържаниe и технологии, за да работят най-добре за резултатите на нашите клиенти.” споделя Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemakerв България. “Стартираме с екип от специалисти в областта на традиционните и дигитални медии, медийни изследвания и потребителски нагласи, част от които са досегашни служители на Ogilvy Group, и планираме скорошно разширявaне", добавя още той. Екипът оперира с бранда Wavemakerна българския пазар oт началото на 2018 г. и вече обслужва редица глобални и локални клиенти, сред коитоDM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher. 

Владимир Стоилов има образователни степени по социология и маркетинг и започва кариерата си като част от екипа на Nielsen, занимаващ сесъс социологически и пазарни проучвания. През2007 г. започва работа в Ogilvy Group Bulgaria като медия планьор вMindshare, където се развива професионално през следващите12 години. През последните няколко години е част от мениджмънт екипа на групата и отговаря за стратегическото планиране на най-големите клиенти, сформиранe и обучениена екипи и управление на работния процес.

Към момента Ogilvy Group България включва седем компании: Ogilvy&MatherAdvertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom,Wavemaker,Intomedia и две стратегически партньорства с Metric DS и Knoway. Всяка от агенциите има специфичен опит иекспертиза, които запълват портфолиото на групата в сферата на маркетинга и комуникациите. 

Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.

1476729-1 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...