1476562Водещи специалисти от Австрия, Великобритания, Ирландия и България в областта на корпоративните комуникации, PRи медиите ще представят комуникационните тенденции в дигиталната реалност, в която днес функционира бизнеса

Дванадесетото издание на ежегодния PRФестивал, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), ще се проведе на 21 и 22 май 2018 в SopharmaBusinessTowersи ще фокусира вниманието върху предизвикателствата на мултимодалността и съдържанието в дигиталната среда и адекватното им транспониране онлайн и офлайн. Пълната програма може да бъде намерена на сайта www.bdvo.org

Световната комуникационна общност ще бъде представена от трима говорители. Паулина Ямса, глобален старши онлайн маркетинг мениджър в Siemens ще говори за емоционалната интелигентност в дигиталната ера, а Ейдън Пауър, директор „Потребителски бранд и Маркетинг“ на KBC Bank Ireland и Александър Сладек, управляващ партньор в All Channels Communication Austria GmbH ще дадат своите насоки за комуникация в нарастващия дигитален свят.

Създаването и управлението на съдържание днес е далеч по значима част от работата на комуникационните специалисти и 24/7 активен инструментариум за изграждането на репутацията на бранда и устойчивостта. Доверието като основен капитал в комуникацията днес се поддържа именно чрез активен диалог със заинтересованите страни в дигиталната и офлайн среда.  Тези проблеми ще бъдат разгледани в серия от презентации и панелни дискусии. 

Актуален акцент в програмата е изграждането на общности чрез дигиталната комуникация и синхронизирането на посланията не employer branding и community branding. 

Фестивалът традиционно ще завърши с церемонията по връчване на отличията на ПР Приз 2018.

Партньори на фестивала са Загорка, Софарма, Евроинс, Пощенска банка и Мтел.

Програма

PRФестивал 2018 „Създаване и управление на съдържание: Дигиталната еволюция на комуникациите” (12-тоиздание)

 

21 май, Sopharma Business Towers

19:00-21:00     Традиционна среща на финансовите ПР професионалисти и журналисти(13тоиздание)

22Май, Софийски Университет „Св. Св. Климент Охридски“, ФЖМК на СУ, Московска №49, аудитория 17

10:00-12:00     Академичен омнибус, организиран в сътрудничество с Българската академична асоциация по комуникации (БAAК). 

Теми: Мултимодалността и съдържанието в онлайн среда; Дигитална регулация; Дигиталният политически диалог; Силата и слабостта на социалните мрежи; Доверието като основен капитал в онлайн комуникацията; Рекламните послания в дигиталната среда; Изграждането на общности чрез  дигиталната комуникация и др.

Участници: доц. д-р Александър Христов, доц. д-р Георги Калагларски, проф. дфн Иванка Мавродиева, проф. д-р Маргарита Пешева, проф. дфн Милко Петров, доц. д-р Теодора Петрова, гл. ас. Д-р Светлана Станкова, доц. д-р Стефан Серезлиев, Петя Попова – ПР експерт. 

 

22 May, SopharmaBusinessTowers

13:00-13:10     Конференция “Създаване и управление на съдържание: Дигиталната еволюция на комуникациите” Откриване – Мила Миленова, председател на БДВО

13:10-13:30     „How to Communicate in an Increasingly Digital World?“, Александър Сладек, управляващ партньор в All Channels Communication Austria GmbH

13:30-13:50     Александър Кръстев, автор на “LinkedIn– Социални контакти в услуга на бизнеса”

13:50-14:10     Йордан Рашев, мениджър специални проекти, StorioContentMarketingStudio, Икономедия

14:10-14:50     „Създаване на съдържание за дигитална и офлайн среда“, панелна дискусия:

Христо Христов, председател на IABБългария

Константин Вълков, програмен директор, Дарик радио

Велислава Попова, главен редактор, Дневник, Икономедия

Йордан Рашев, мениджър специални проекти, StorioContentMarketingStudio

Модератор: Розита Еленова, член на СЕМ

14:50–15:00     Кафе Пауза

15:00–15:40    „Председателството на ЕС като имиджово мероприятие: постижимо ли е?“ панелна дискусия:

Ивет Добромирова, основател на PRoPR

Димитър Ганев, политолог

Модератор: Мария Стоянова, член на СЕМ

15:40-16:20    „EmployerBrandingvs/& CommunityBranding“, панелна дискусия:

Виктория Блажева, първи вицепрезидент, ръководител „Идентичност и комуникации“, Уникредит Булбанк

Жаклин Цочева, директор „Пъблик афеърс и комуникации“, Кока-Кола HBCБългария

Станимира Ковачева, Sourcing & Employer Branding Manager, Телъс България

Модератор: Ваня Бабанин, председател на EACD

16:20-16:40     “EmotionalIntelligence in Digital Era”, Паулина Ямса, глобален старши онлайн маркетинг мениджър, Siemens

16:40–17:00     “A Challenger Brand = Challenger Communications. How the digital economy is shaping our communications in a 24/7 world?”, Ейдън Пауър, директор „Потребителски бранд и Маркетинг“, KBC Bank Ireland

19:00-21:00     Церемония по награждаването на победителите в PR Приз 2018(18-то издание)

12-то издание на PRФестивал се организира в партньорство със „Загорка“, „Софарма“, „Евроинс“, „Еврохолд“, Пощенска банка, Мтел и в медийно партньорство с Дарик радио, сп. „Мениджър“, сп. „Твоят бизнес“, b2bMedia, Marketing360, „Медиите на 21 век“, Rhetoric.bg.

За записвания за участие: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  

За повече информация:

Мила Миленова

Моб.: 0897 986 860

Имейл:Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...