Българската комуникационна група прибавя към портфолиото си още една медийна агенция с лиценза за Wavemaker и стартира стратегическо партньорство с Knoway за creative, digital и production
Ogilvy Group България разширява групата си с още една медийна компания с бранда Wavemaker, който обединява глобалните бизнеси на MEC и Maxus, и оперира на българския пазар oт началото на тази година. Така Ogilvy Group България вече притежава всички медийни лицензи на Group M - най-голямата медийна група в света, и става основният локален партньор на WPP. Като част от стратегията за разрастване на бизнеса си, Ogilvy Group стартира и стратегическо партньорство с българската агенция Knoway за услуги, свързани с creative, digital marketing и production.
„Придобиването на лиценза на Wavemaker и сътрудничеството с Knoway са стъпки от дългосрочната ни стратегия за диверсифициране на риска, целяща да гарантира ръст на групата като цяло в една несигурна и бързо променяща се среда. Благодарение на компаниите си с независимо клиентско портфолио, ние завършваме 2017 с 29% ръст и оборот от 56 млн. лв.”, казва Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на Ogilvy Group България.
„Ръстът на медийния ни бизнес налага разрастване на групата и в посока създаване на все повече и все по-качествено, тясно таргетирано и атрактивно съдържание, което дава все по-добри резултати в бързо развиващата се дигитална среда. Затова стартираме и стратегическо партньорство с Knoway – една от най-успешните и стабилно развиващи се агенции с дигитален профил на местния пазар. Убедени сме, че заедно с тях ще можем да предложим още повече работещи решения за нашите клиенти”, добавя още тя.
Към момента Ogilvy Group България включва oсем компании: Ogilvy&Mather Advertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Metric DS и Intomedia. Всяка от агенциите има специфичен опит и експертиза, които запълват портфолиото на групата в сферата на маркетинга и комуникациите.
Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.