Oтваря врати най-голямото изложение за рекламаЗа 4-а поредна година COPI’S ще представи развитието на индустрията в Интер Експо Център.

В запълнени зали три поредни дни специалисти в областта на рекламната и печатната индустрия ще представят опита си, ще отговорят на много въпроси, ще раздадат визитни картички и ще демонстрират развитието на графичните изкуства и технологии. Това предстои да се случи по време на 4-ото издание на най-голямото изложение за рекламни технологии и комуникации в България COPI’S – Communication art, print, image, sign.

Събитието ще се проведе от 30 септември до 2 октомври в Интер Експо Център, където архитекти, дизайнери, маркетолози, рекламни и бранд мениджъри, фотографи и почитатели на рекламната и визуална комуникация ще могат да се запознаят с разнообразното портфолио от участници и продукти.

Ярко отвън и делово отвътре

В тазгодишното изложение участващите фирми са над 100, те представляват повече от 200 световни бранда в различните сегменти на пазара. Компаниите са от Източна и Централна Европа.

В първия ден от изложението за печат и реклама COPI’S ще се проведе еднодневен семинар за дигитално прототипиране и дизайн 3DMASTERS. Семинарът е замислен да провокира интерес и да обогати познанията на дизайнери, инженери, архитекти, артисти, програмисти, пристрастени към технологиите, електрониката и майсторенето, или всеки креативен човек, който има нужда от възможностите на съвременните технологии за дигитално производство, за да материализира своите идеи.

Семинарът се състои от 2 части – презентационна и демонстрационна. В първата част на семинара ще представим нови машини, технологии и места, чрез които се случва новата индустриална революция.

Втората част е демонстрационна. Ще се представи изложба на 3D принтирани дизайнерски лампиони, а специално за COPI’S екипът на Smartfablab ще сътвори умалено, но пълноценно копие на първата дигитална споделена работилница.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...