Над 70% от българските семейства с деца са пазарували поне по един път от популярната верига, която обхваща близо 50 града у нас, a от днес ще присъства и в Петрич
Да се развиеш толкова бързо за по-малко от три години е забележителен резултат – и ето че веригата магазини за търговия на дребно Pеpco вече откри 100-тния си магазин в България.
Компанията, която оперира в няколко страни в Европа, набира все по-голяма популярност у нас, като днес откри свой магазин и в Петрич. Така за близо 1000 дни от стъпването си в страната ни Pepco отбелязва рекорд на новите търговски обекти, който не е постиган от останалите търговски вериги у нас.
„Изключително щастлив съм, че Pepco успя да постигне такива страхотни резултати само за 3 години и че надминахме първоначалните очаквания и прогнози. Горди сме, че в България веригата ни има вече 100 магазина и разбира се, планираме да отворим и нови. Наложихме се като любима търговска верига на хората. Доказваме се като успешен бранд, защото предлагаме разнообразие от стоки, добро качество и достъпност“, отбеляза Драгия Драгиев, оперативен мениджър на Pepco България.
Над 70% от българските семейства с деца вече са пазарували поне по един път от Pepco, сочат данни от проучвания с клиенти. Според анкетите най-лоялни на компанията са дамите с деца, които са 90% от клиентите на Pepco. Заради огромния интерес търговската верига непрекъснато избира нови локации и вече обхваща близо 50 града в България. За сравнение само в София компанията има над 20 магазина, а в Пловдив – над 10. Амбицията на Pepco е да се разраства още, като ще обхване и градове с около 10 000 жители.
Pepco се представя с отлични финансови показатели по рентабилност и е сред топ 10 на търговските компании в България за 2020 г. Търговската верига заема първо място по увеличение на оборота за 2020 г. спрямо предходна година, като отбелязва растеж от почти 200% според класацията топ 100 на „Капитал“.
Заради стабилните резултати Pepco е предпочитан и от страна на наемодателите, които отдават свои площи за магазини под наем. Отделно от това се радва на интереса и на местни инвеститори, които заявяват готовност да строят нови магазини, които да отговарят както на изискванията на Pepco, така и на европейските стандарти.
За близо 3 години, откакто съществува в България, Pepco е не само една от най-устойчиво развиващите се търговски компании, но също така и предпочитан работодател. Веригата се стреми да привлича качествени служители, като ги мотивира да израстват професионално, предлага обучения и развива най-важните за компанията ценности: респект, уважение към клиентите, практичност, лично израстване и екипна работа. Заради бързия темп на развитие 80% от мениджърите на Pepco са постигнали развитие чрез вътрешно повишение в компанията.
По повод откриването на 100-тния магазин в България Pepco раздаде скреч карти на клиентите, които посетиха магазина в Петрич и пазаруваха за над 20 лв., и така им предостави възможност да спечелят Pepco ваучери за пазаруване на различна стойност.
Да се развиеш толкова бързо за по-малко от три години е забележителен резултат – и ето че веригата магазини за търговия на дребно Pеpco вече откри 100-тния си магазин в България.
Компанията, която оперира в няколко страни в Европа, набира все по-голяма популярност у нас, като днес откри свой магазин и в Петрич. Така за близо 1000 дни от стъпването си в страната ни Pepco отбелязва рекорд на новите търговски обекти, който не е постиган от останалите търговски вериги у нас.
„Изключително щастлив съм, че Pepco успя да постигне такива страхотни резултати само за 3 години и че надминахме първоначалните очаквания и прогнози. Горди сме, че в България веригата ни има вече 100 магазина и разбира се, планираме да отворим и нови. Наложихме се като любима търговска верига на хората. Доказваме се като успешен бранд, защото предлагаме разнообразие от стоки, добро качество и достъпност“, отбеляза Драгия Драгиев, оперативен мениджър на Pepco България.
Над 70% от българските семейства с деца вече са пазарували поне по един път от Pepco, сочат данни от проучвания с клиенти. Според анкетите най-лоялни на компанията са дамите с деца, които са 90% от клиентите на Pepco. Заради огромния интерес търговската верига непрекъснато избира нови локации и вече обхваща близо 50 града в България. За сравнение само в София компанията има над 20 магазина, а в Пловдив – над 10. Амбицията на Pepco е да се разраства още, като ще обхване и градове с около 10 000 жители.
Pepco се представя с отлични финансови показатели по рентабилност и е сред топ 10 на търговските компании в България за 2020 г. Търговската верига заема първо място по увеличение на оборота за 2020 г. спрямо предходна година, като отбелязва растеж от почти 200% според класацията топ 100 на „Капитал“.
Заради стабилните резултати Pepco е предпочитан и от страна на наемодателите, които отдават свои площи за магазини под наем. Отделно от това се радва на интереса и на местни инвеститори, които заявяват готовност да строят нови магазини, които да отговарят както на изискванията на Pepco, така и на европейските стандарти.
За близо 3 години, откакто съществува в България, Pepco е не само една от най-устойчиво развиващите се търговски компании, но също така и предпочитан работодател. Веригата се стреми да привлича качествени служители, като ги мотивира да израстват професионално, предлага обучения и развива най-важните за компанията ценности: респект, уважение към клиентите, практичност, лично израстване и екипна работа. Заради бързия темп на развитие 80% от мениджърите на Pepco са постигнали развитие чрез вътрешно повишение в компанията.
По повод откриването на 100-тния магазин в България Pepco раздаде скреч карти на клиентите, които посетиха магазина в Петрич и пазаруваха за над 20 лв., и така им предостави възможност да спечелят Pepco ваучери за пазаруване на различна стойност.