1335041Инициативата на ВИП Комюникейшън е под патронажа на Ротари Клуб и ERP Academy

Една от най-големите фолклорни звезди - Поли Паскова, подкрепи благотворителната кауза на ВИП Комюникейшън и дари своя нов албум "Молитва за България" с автограф за благотворителната томбола.

И през тази година ще продължи благотворителната кампания на ПР-агенция ВИП Комюникейшън за подпомагане със стипендии за социално слаби отличници, които искат да останат да учат и да работят в България. Инициативата се провежда под патронажа на Ротари Клуб - Самоков и ERP Academy.

Но време на Новогодишната гала-вечер в столичния Планет Клуб днес ще бъде организирана благотворителна томбола, в подкрепа на социално слабите отличници.
Художникът със световна слава - Моно Петра, също се включи в благотворителната кауза на ВИП Комюникейшън. Той дари за благотворителната томбола картини, поставени в кутийка от компакт диск - това е новото предизвикателство на Моно Петра. Художникът нарича този формат на картините си Pasybox.

Топдизайнерката Искра Стефанова и моден бутик АМНЕЗИЯ в МОЛ Парадайз предоставиха 4 подаръка от новата колекция за благотворителната томбола. С модни тоалети се включи и моден бутик NOEMIA FASHION.

Към благотворителната инициатива се присъедини и бизнесменът Румен Спасов, представител за България на световния козметичен лидер за борба със стареенето - JEUNESSE, както и Борислав Борисов, който предоставя продукти с безкомпромисно немско качество LR. В кампанията се включи и бизнесдамата Мария Петкова, която дарява продукти от парфюмерийна верига D&P Perfumum.

Своя подкрепа за каузата даде и туристическа агенция MYTRAVEL STRUMICA. Тя дари за благотворителната томбола едно незабравимо изживяване по време на прочутия карнавал с маски с много блясък, красота, цветове, танци и емоция. 24.25 февруари 2017 г. Струмица се превръща в Рио де Жанейро на Балканите в тези карнавални дни. От 22 години всички жители и гости на града са маскирани, макар да не са част от официалната програма. Публиката остава без дъх през всичките часове на програмата, в която дефилират повече от 600 групи и индивидуални участници.

В празничната вечер ще бъде представен Годишният календар на ВИП Комюникейшън, изготвен от ZOOM copy and print center в София.

След серия от успешни събития през 2016 година, PR-агенция VIP Communication посреща с големи амбиции новата 2017-та година. Сред гостите ще бъдат медийните партньори на агенцията и участници в годишните награди за значими постижения в бизнеса, в туризма, в медицината и в останалите сектори на обществото.

Ще бъдат обявени номинациите за Годишните журналистически награди, които по традиция ще бъдат връчени през май, когато е 11-ия рожден ден на ПР-агенцията.

VIP Communication закри събитийния сезон през миналата година с гала-вечерта на церемонията Balkan Awards for Tourism Industry 2016 – с най-успешните туристически проекти на полуострова.

VIP Communication PR е организатор на годишните награди за значими постижения в бизнеса VIP Business Awards, също така на наградите за луксозно строителство Luxury Property Awards, на медийните награди Media Awards, както и на наградите за луксозни брандове и бизнес LifeStyle Awards. В Созопол ПР-агенцията реализира и годишните награди за значими постижения в бизнеса в морския регион Marine Lifestyle Awards, както и националните призове Medicine Awards.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...