1493456Любимите маркина българските потребители получиха своето официално признание на специална церемония, която се състоя вчера, 12 юли. Бутик хотел Арена ди Сердика посрещна гости от света на бизнеса - представители на над 45 компании, чиито марки взеха участие в тазгодишното юбилейно издание на инициативата. Бяха връчени 30 статуетки за първо място и над 60 сертификата в отделните категории в десетото издание на единствената по рода си потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

Създателят и организатор на класацията - г-н Даниел Димитров, издател насп. „Бизнес лейди” и списание „Bulgaria Business REVIEW”приветства присъстващите и им пожела още дълго време да владеят сърцата на потребителите. „Класация „Любимите марки” реално няма заслуги за вашите успехи. Ние сме посредникът, който доказва любовта на потребителите към брандовете, които комуникирате на българския пазар. Това, че сте завладели сърцата и сте си създали лоялни фенове е плод на вашите маркетингови и комуникационни заслуги и стратегии. Ние, като екип, който стои зад класацията „Любимите марки” ще бъдем щастливи да отразяваме този труд чрез случването на конкурса и занапред, и ще разчитаме на вашето доверие и подкрепа” – допълни г-н Димитров. 

Fibank и Happy Bar&Grill събраха най-много потребителски гласове в трите етапа на класацията и бяха отличени за Любима марка за 2018 година. Освен носител на най-високото отличие, Fibankграбна първо място в категория БАНКИ и се нареди в челните ТОП 3 на ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ и ИНОВАТИВНИ МАРКИ. HappyBar&Grill се превърна в традиционен лидер в категория ЗАВЕДЕНИЯ, печелейки първо място за девета поредна година и стана трикратен победител в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ, като се нареди и сред финалистите в ИНОВАТИВНИ МАРКИ. TESYстана любима БЪЛГАРСКА МАРКА на потребителите за 2018 година, като се нареди и в ТОП 3 в категориите БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА и ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ. Samsungтази година спечели първото място в две категории - БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА и ИНОВАТИВНИ МАРКИ. Майонеза Краси е традиционен лидер в категория МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ и финалист в БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ. Credissimo отново стана марка №1 в раздел ФИНТЕХ КОМПАНИИ, като се нареди сред финалистите и в категория БЪЛГАРСКА МАРКА. Refan– победител в категория КОЗМЕТИКА за трета поредна година, финалист в БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА. Моравско село е финалист в 3 категории.Био храни Моравско село са Любима марка на българите в категория БИО ПРДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ; био магазин Моравскоселое финалист в категория ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ, а Био хотел Моравско село– Предела е първи подгласник в ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.

Медиите отново получиха признанието и любовта на своите фенове. NOVA за поредна година е любима ТЕЛЕВИЗИЯ на българския зрител. Радио Витошаспечели първото място в категория РАДИО, а информационна агенция ФОКУС е бранд №1 за четвърта поредна година в категория УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ. Отличия получиха и АБВ ПОЩАи MAIL.BG – финалисти в категория УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ, Magic FM– в ТОП 3 сред радиата. 

Tullamore DEW е марка №1 в категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. Grant’sсъщо получи отличие за финалист в същата категория. Хисар отново грабна голямата награда в категория БУТИЛИРАНИ ВОДИ, за четвърта поредна година. Spetema спечели първо място в раздел КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ. В категория ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ първото място грабнаха Ядки Детелина. Отново техен продукт - Fitness Микс Класик „Детелина” пък е финалист в раздел БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ. Пощенска банка също спечели награда – за финалист в категория БАНКИ. SDI Застрахователен брокер стана бранд №1 в категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ. Лукчетаотново грабнаха първото място в раздел ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ, финалист в същата категория са и Локум и халва „Сладки времена”. Техният производител – Захарни заводипък се нареди в челната ТОП 3 на ЛЮБИМИТЕ РАБОТОДАТЕЛИ за 2018 година. 

Тандем – отново бранд №1 в категория МЕСНИ ПРОДУКТИ, за трета поредна година. Верея пък грабна приза в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ, Боженци също е сред финалистите в същата категория. Тази година бебешката медицинска серия на Sebamed отнесе конкуренцията и грабна първа награда в категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА. Bioderma получи голямата награда в категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА. Weledaе Любима марка в категория БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА и в ТОП 3 на предпочитаните марки БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА. Ganchevграбна приза за бранд №1 в раздел БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ, в която финалист са и природосъобразните мокри кърпички WaterWipesВ категория АВТОМОБИЛИ победител за 2018 година е InfinitiТехномаркет грабна първото място в категория ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ, като се нареди сред финалистите и получи приз и за БЪЛГАРСКА МАРКА. Hewlett Packard Enterprise Company– традиционен победител IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ, в която категория и SAP бе отличен за финалист. 

В раздел ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ за Любима марка потребителите отново определиха No SpaMagne B6пък стана финалист в същата категория, а Xyzal получи трета награда. Призът тази година в раздел ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ потребителите отредиха за DoppelherzПрополки грабнаха второ място в същата категория, а Магне Б6 Лека нощспечели трета награда. 

Фаворит в ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ за 2018 година е двукратният шампион Zornitza SandsSPA, който грабна първа награда. Park Center Sofia бе нареден от потребителите в ТОП 3 в раздел ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ – МОЛ. 

Екипът на Моравско село беше осигурил за всички гости био бейби морковчета като подаръциза дегустация, а за доброто настроение на присъстващите се погрижиха групата  талантливите музиканти от „Тwo Cities One World” - българо-американскa музикална група, чиито стил е определян от слушателите като „уникална смесица от джаз, соул и фънк, отличаващ се със свое неповторимо и модерно звучене”. 

На церемонията бе представено и предстоящото създаване на първият български пълнометражен анимационен филм „КОПЧЕ ЗА СЪН” по Валери Петров. Режисьор на филма е  Иван Стоянович, продуцент е Николай Мутафчиев – ПРЕМИЕРстудио. Филмът е подкрепен от Национален Филмов Център, а създателите му призоваха за подкрепа и от спонсори.

Церемонията по награждаването се излъчваше на живо на http://www.mylovemarks.eu/over.phpи в страниците https://www.facebook.com/MyLoveMarks/и https://www.facebook.com/businesslady.eu/, къдете може да видите и записа. Всички Любими марки може да проследите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.

Сред финалистите в ТОП 3 Любими марки, които не успяха да присъстват на церемонията, сабрандовете Билла, LIDL, ЗАД Армеец, Дженерали, Еasy Credit, Apolonia Resort, 24 Kitchen, Kaufland, Skincode, Jim Beam, Alteya Organics, Dove, Domestos,Bilka и други. 

По повод 10 години класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” организаторите подготвят книга „Мисия: Любима Марка”. В нея ще бъдат събрани историите на успеха на онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите, историите на успешните брандове.

В класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”тази година взеха участие над 42 200 потребители в 35 категории, като избираха своите любими марки сред 350 бранда. 

1493456-1 

1493456-2 

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...