Първият срок за подаване на заявки наближава
Подбран състав маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм ще оценява най-ефективните кампании, участващи в конкурса „Effie България“ 2019. Деветнадесет представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независими консултанти ще журират заявки за кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2018 – 30.09.2019г.
Заявки и материали за участие в конкурса се приемат най-късно до:
07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали
Членовете на журито тази година са:
Анастасия Томешкова – директор Бизнес трансформации, Brandworks / Publicis Groupe България
Валентина Белчева – Маркетинг директор за Югоизточна и Централна Европа "Продукти без лекарско предписание", SANOFI
Велимира Петрова – търговски директор, Nova Broadcasting Group
Галя Прокопиева – изпълнителен директор, Икономедиа
Гергана Иванова – управляващ партньор, The Smarts
Грета Колева – управляващ директор, Proximity Sofia / BBDO Group
Десислава Проева – директор „Продажби“, bTV Media Group
Елиза Грънчарова – маркетинг директор, Кока-Кола България
Зорница Тодорова – мениджър за България, New Age Media/Cinema City Bulgaria
Иво Алтънов – управляващ директор, Noble Graphics
Калина Жулева – управляващ партньор, Generator
доц. д-р Кристиян Постаджиян – преподавател по реклама, Нов български университет
Марчела Абрашева – регионален директор за Югоизточна Европа, Kantar TNS
Мартин Димитров – творчески директор, Nitram
Мария Гергинова – управляващ директор, Mindshare/ част от групата Огилви
Мирослава Георгиева – търговски директор, GFK България
Петя Стоянова – директор „Маркетинг комуникации“, А1
Силвия Костова – началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка
Юлиан Добрев – създател и директор изследвания, BluePoint – агенция за маркетингови консултации и изследвания Story image
Тази година се провежда дванадесетото издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи.
Подбран състав маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм ще оценява най-ефективните кампании, участващи в конкурса „Effie България“ 2019. Деветнадесет представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независими консултанти ще журират заявки за кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2018 – 30.09.2019г.
Заявки и материали за участие в конкурса се приемат най-късно до:
07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали
Членовете на журито тази година са:
Анастасия Томешкова – директор Бизнес трансформации, Brandworks / Publicis Groupe България
Валентина Белчева – Маркетинг директор за Югоизточна и Централна Европа "Продукти без лекарско предписание", SANOFI
Велимира Петрова – търговски директор, Nova Broadcasting Group
Галя Прокопиева – изпълнителен директор, Икономедиа
Гергана Иванова – управляващ партньор, The Smarts
Грета Колева – управляващ директор, Proximity Sofia / BBDO Group
Десислава Проева – директор „Продажби“, bTV Media Group
Елиза Грънчарова – маркетинг директор, Кока-Кола България
Зорница Тодорова – мениджър за България, New Age Media/Cinema City Bulgaria
Иво Алтънов – управляващ директор, Noble Graphics
Калина Жулева – управляващ партньор, Generator
доц. д-р Кристиян Постаджиян – преподавател по реклама, Нов български университет
Марчела Абрашева – регионален директор за Югоизточна Европа, Kantar TNS
Мартин Димитров – творчески директор, Nitram
Мария Гергинова – управляващ директор, Mindshare/ част от групата Огилви
Мирослава Георгиева – търговски директор, GFK България
Петя Стоянова – директор „Маркетинг комуникации“, А1
Силвия Костова – началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка
Юлиан Добрев – създател и директор изследвания, BluePoint – агенция за маркетингови консултации и изследвания Story image
Тази година се провежда дванадесетото издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи.