Престижният конкурс за награди Effie(R) България обяви журито за тази годинаПървият срок за подаване на заявки наближава
Подбран състав маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм ще оценява най-ефективните кампании, участващи в конкурса „Effie България“ 2019. Деветнадесет представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независими консултанти ще журират заявки за кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2018 – 30.09.2019г.

Заявки и материали за участие в конкурса се приемат най-късно до:

07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали

Членовете на журито тази година са:

Анастасия Томешкова – директор Бизнес трансформации, Brandworks / Publicis Groupe България

Валентина Белчева – Маркетинг директор за Югоизточна и Централна Европа "Продукти без лекарско предписание", SANOFI

Велимира Петрова – търговски директор, Nova Broadcasting Group

Галя Прокопиева – изпълнителен директор, Икономедиа

Гергана Иванова – управляващ партньор, The Smarts

Грета Колева – управляващ директор, Proximity Sofia / BBDO Group

Десислава Проева – директор „Продажби“, bTV Media Group

Елиза Грънчарова – маркетинг директор, Кока-Кола България

Зорница Тодорова – мениджър за България, New Age Media/Cinema City Bulgaria

Иво Алтънов – управляващ директор, Noble Graphics

Калина Жулева – управляващ партньор, Generator

доц. д-р Кристиян Постаджиян – преподавател по реклама, Нов български университет

Марчела Абрашева – регионален директор за Югоизточна Европа, Kantar TNS

Мартин Димитров – творчески директор, Nitram

Мария Гергинова – управляващ директор, Mindshare/ част от групата Огилви

Мирослава Георгиева – търговски директор, GFK България

Петя Стоянова – директор „Маркетинг комуникации“, А1

Силвия Костова – началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка

Юлиан Добрев – създател и директор изследвания, BluePoint – агенция за маркетингови консултации и изследвания Story image

Тази година се провежда дванадесетото издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...