Progress обяви днес, че през 2021 г. празнува 40 години от основаването си. През август т.г. Progress отбеляза и 30 години като публично търгувана компания на Nasdaq, американската фондова борса за високотехнологични компании.
 
„Преди четири десетилетия четирима визионери са се събрали, за да създадат по-добър начин за разработка на приложения, служейки на уникалните нужди на разработчиците. Progress преодолява всички предизвикателства на времето благодарение на отдадеността си на клиентите, партньорите и служителите. Заедно, те са силата зад нашата визия да помагаме на бизнеса да успява в движения от технологиите свят“, каза Йогеш Гупта, CEO, Progress.
 
„Издръжливостта на бизнеса ни и дългогодишната ни позиция като лидер са доказателство за устремеността на хората ни да предоставят по-бързи цикли на иновации, които помагат на клиентите, партньорите и общността да постигат целите си. Благодарим на всички за дългогодишната подкрепа. Вие правите Progress това, което е, и за нас е привилегия да ви подкрепяме вече 40 години“, допълни Гупта.
 
Progress стъпва в България в края на 2014 г. след придобиването на българската софтуерна компания Telerik. Днес в София се намира един от най-големите офиси на компанията в света, фокусиран върху иновациите и разработката на продукти.
 
„Поздравяваме Progress за годишнината“, каза Доброслав Димитров, председател на Българска асоциация на софтуерните компании (БАСКОМ). „Progress е стабилна технологична компания със значителен принос към българската ИТ индустрия. Лидерската й позиция, професионалните възможности, които предоставя в България, и споделените добри практики в разработката на продукти са помогнали на много хора и други организации да се развиват. Пожелаваме на Progress още много успехи.“
 
Началото – дългосрочна отдаденост на клиентите
Progress е основана през 1981 г. под името Data Language Corporation (DLC). Компанията е ранен пионер в инструментите за разработка и пускане на приложения. До края на десетилетието тя се преименува на Progress Software, разширява дейността си в Европа и увеличава четири пъти продажбите си до над 25 милиона долара. През 1991 г. Progress стъпва на Nasdaq. Оттогава компанията се превръща в глобален бранд, опитен и доверен доставчик, помагащ на бизнеса да върви уверено напред.
 
Продуктови иновации и инвестиция в R&D
Progress постоянно развива портфолиото си с фокус върху ангажиращи дигитални преживявания, предоставени лесно, надеждно и сигурно, on-premise и в облака. Поставяйки на първо място нуждите на клиентите си, компанията инвестира в иновации, R&D и придобивания. Днес над 6 милиона компании и стотици милиони потребители ползват приложения, базирани на технологиите на Progress. Над 1700 софтуерни партньори създават приложенията си с помощта на решенията на компанията.
 
Добър корпоративен гражданин
Progress насърчава приноса към доброто на общността, към социални инициативи и каузи за опазване на околната среда. Компанията приема приобщаването и разнообразието на таланта на работното място като ключови за бизнеса. Чрез корпоративни инициативи като поредицата стипендии „Жените в технологиите” в България, САЩ и Индия и над четвърт милион, дарени през последната година, отдадеността си на социалната справедливост и работата си с местни организации, Progress продължава да се грижи за общността, защото в основата на компанията и в прогреса са хората.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...