YEF StartUp 2016На 14-ти и 15-ти май се проведе най-мащабното в България и единствено събитие без входна такса, насочено към насърчаването и развитието на Start Up дейността

Пред селектирани 10 StartUp екипа и зала пълна с гости, доказани личности от света на международния бизнес изнесоха лекции, свързани с развиването на млади компании и маркетирането на продукти. Сред лекторите бяха Дрейтън Бърд, бащата на директния маркетинг, Род Банър, един от най-опитните специалисти в сферата на брандинга и маркетинга на продукти, Алдо де Йонг - съосновател на StartUpBootcamp Барселона.

По време на първия ден на форума лекции изнесоха Дрейтън Бърд, който насочи вниманието на аудиторията към причините потребителите да купуват. Род Банър показа колко важен всъщност е брандингът за успеха на един бизнес. Иван Хернандез разказа за опита си на трапеца в цирка и доказа, че най-сигурното нещо в живота е, че трябва да поемаш рискове, за да успееш. Алдо де Йонг представи 6-те най-чести проблема при стартирането на компания. Лекции за бизнеса в България изнесоха и Жечко Кюркчиев, собственик на Фикосота Холдинг, и Мира Кръстева, член на борда на GEM България.

Радослав Гайдарски сподели личен опит с препятствията по пътя на развиващите се StartUp компании. В края на деня Тодор Брешков - управляващ съдружник в LAUNCHub, Дилян Димитров - съосновател на Eleven Accelerator Venture Fund и Димитър Василев - съосновател на Български Бизнес Форуми разговаряха с аудиторията за финансирането на проекти.

YEF StartUp 2016Вторият ден на форума стартира с двама български предприемачи – Боян Бенев, маркетинг директор на MammothDB, и Жустин Томс – основател на ABC Design and Communication. Гостите на YEF StartUp 2016 – Go To Market имаха уникалната възможност
да задават въпроси по време на дискусионен панел с Алдо де Йонг, Дрейтън Бърд, Шон Колсън и Род Банър. StartUp екипите получиха шанс да презентират пред жури за втори път, като трябваше да отговорят на до три въпроса. Екипите, които се включиха са:

Tickey – система за лесно закупуване на билети за градски транспорт;

Sea Harmony – производство на изкуствени рифове за отглеждане на миди и пречистване на морската вода;

Grape Seed Miracles – Преработка и производство на потребителски продукти от грозови семки;

Handway – портал за продажба на ръчно изработени стоки;

BlooМe – Платформа за подпомагане на кръводаряването;

WATHelper – Онлайн платформа за обмен на информация за Work and Travel програми;VisiTalks – Цялостна хардуерна и софтуерна система за превръщане на жестомимичен език в говорима реч;

VolunteerMe – Платформа за подпомагане на доброволчеството;

Saycle – платформа за проследяване на потребителски онлайн интеракции и маркетингова автоматизация;

Driveness – приложениеза шофьори, обединяващо цялостна информация за маршрут, бензиностанции, ремонти, трафик и други, свързани с транспорта.

Като топ 3 бяха оценени проектите на Newmark, Tickeyи големият победител – Sea Harmony.

В края на деня бяха разиграни на томбола три абонамента за списание Мениджър.

Проектите получиха награди от SuperHosting.bg, Webest.eu, Eleven, StartupBootcamp, Barcelona, сп. Мениджър и менторство от Жустин Томс.

* b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още:

На 5 август 2022 г. Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, и Националният гаранционен фонд (НГФ), част от групата на Българската...