Publicis Groupe България обявява Весела Апостолова за управляващ директор Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни агенции на групата.

Весела поема стратегическото управление и развитие на Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL, Brandworks, Publicis Groupe Digital, Red Lion, Publicis Dialog, от началото на декември и ще се отчита директно на Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Publicis Groupe е една от най-големите комуникационни групи в България и обединява агенциите Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Publicis Groupe Digital, Zenith, Blue 449 и Starcom. Компанията функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като дава персонализирани и индивидуални решения.  

“Новата роля на Весела като управляващ директор на комуникационните агенции е логична стъпка в новия единен бизнес модел на компанията, който бе въведен в Publicis Groupe България преди две години. Благодарение на нейния богат бизнес опит и постигнати резултати в медийната индустрия, Весела ще помогне за затварянето на дистанцията между творческите комуникационни и медийни бизнеси и така ще затвърди нашия интегриран подход към клиентите. Уверен съм, че под нейното ръководство и насока, през 2019 година и занапред, всички агенции в Publicis Groupe ще продължават да дават решения на клиентите и за бизнеса, както и ще затвърдят нашите усилия да бъдем подготвен бъдещ партньор чрез маркетинг и дигитални трансформации“, заявява Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

С магистър по Европейска интеграция в СУ „Св. Климент Охридски“ с профил “Медии и право“, Весела Апостолова има богат управленски опит в медийната индустрия в България и съществен принос за развитието на стратегическите процеси в медийната среда. Тя е част от Publicis Groupe България в продължение на над 15 години, като преминава през различни позиции в медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти, бизнес развитието на агенцията, както и съхраняването и личностното развитие на таланта на екипите. През последните две години Весела заема позицията на заместник-изпълнителен директор на медийното звено на групата, включващо трите медийни бранда - Zenith, Blue 449 и Starcom.

„Индустрията ни е в период на динамична трансформация, която влияе както на агенциите, така и на клиентите. Краткосрочната ми цел е да използвам ефективно потенциала на всички предизвикателства, пред които сме изправени и да ги превърна в печеливши възможности. В медийния бизнес винаги сме се стремяли да доказваме високата възвръщаемост на медийните инвестиции на клиентите. Моят фокус ще е да гарантирам, че екипът дава високо качество, ефективност и необходимата доза технологична иновация във всяка стратегия, кампания, PR инициатива или BTL проект на нашите клиенти. С ясна посока, добър екип до мен и възможностите, които Групата притежава на локално, регионално и международно ниво, можем да наложим успешен бизнес модел на пазара“, споделя Весела Апостолова.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...