Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 24 април вклуб Карусел
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара запрестижното отличие BAPRA Bright Awards2019. За първи път в историята на конкурсаучастват 164 проекта и увеличението спрямо 2018 година е с 25%!
Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2019 ще бъдат обявени на официална церемония на 24 април 2019 г. в столичния клуб Карусел.
"Радвам се, че новите категории отвориха врати за нови кандидатури. Независимо, че в няколко категории има една или две кандидатури, за мен това е крачка напред, защото по този начин образоваме пазара и показваме разнообразната палитра от инструменти с която боравят ПР специалистите. А това е много важно в изграждането на имиджа на професията ни, което е сред приоритетите на стратегията на БАПРА.", сподели Мария Гергова-Бенгтссон, председател на УС на БАПРА.
Броят на съревноваващите се проекти по категории е:
- ·Корпоративен ПР – 9 кампании
- ·Кампания за изграждане на работодателска марка – 12 кампании
- ·Кампания за вътрешни комуникации – 9 кампании
- ·Дигитална кампания – 15 кампании
- ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование – 13 кампании
- ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/екология – 3 кампании
- ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване – 9 кампании
- ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура – 1 кампания
- ·Кампания за корпоративна социална отговорност други – 7 кампании
- ·Маркетинг, свързан с кауза – 5 кампании
- ·Комуникационна кампания в публичния сектор – 7 кампании
- ·Кампания Public Affairs – 5 кампании
- ·Кризисен ПР – 2 кампании
- ·Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – 12 кампании
- ·Комуникационна кампания на годината – 11 кампании
- ·Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място – 2 кампании
- ·Кампания за нов продукт – 9 кампании
- ·Кампания за нова услуга – 5 кампании
- ·Кампания B2B – 2 кампании
- ·Кампания Executive Communications – 1 кампания
- ·Кампания Thought Leadership – 5 кампании
- ·Специално събитие – 10 кампании
- ·Агенция на годината – 5 агенции
- ·Маркетинг на агенция – 2 кампании
- ·Кампания Thought Leadership в ПР сферата – 3 кампании
Председател на международното жури тази година е Барт Де Врийс, председател на IPRA от 2016 до 2018. Експерт с повече от 25-годишен опит във връзките с обществеността.Барт е консултант и гост-лектор за клиенти и образователни институции по света, сред които се отличават Университетът Бланкерна в Барселона и Московският държавен университет.
Някои от новите членове на журито от тази година са Йохана Макдауъл – управляващ директор на Independent Agency Search and Selection Company (IAS), Зофия Касдепки – член на УС на MSLGROUP CEE, Разван Ресмерита- старши мениджър комуникации за Югоизточна Европа в Procter & Gamble, Даниела Радинкович – ръководител външни отношения за Югоизточна Европа в IBM.
Медийни партньори на конкурса по традиция са: сп. „Мениджър“, Dnevnik.bg, „Капитал“, B2B медиа, сп. „Твоят бизнес“
Партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2019 са: Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ)