Рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие  BAPRA Bright Awards 2019Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 24 април вклуб Карусел

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара запрестижното отличие BAPRA Bright Awards2019. За първи път в историята на конкурсаучастват 164 проекта и увеличението спрямо 2018 година е с 25%!

Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2019 ще бъдат обявени на официална церемония на 24 април 2019 г. в столичния клуб Карусел.

"Радвам се, че новите категории отвориха врати за нови кандидатури. Независимо, че в няколко категории има една или две кандидатури, за мен това е крачка напред, защото по този начин образоваме пазара и показваме разнообразната палитра от инструменти с която боравят ПР специалистите. А това е много важно в изграждането на имиджа на професията ни, което е сред приоритетите на стратегията на БАПРА.", сподели Мария Гергова-Бенгтссон, председател на УС на БАПРА.

Броят на съревноваващите се проекти по категории е: 

  • ·Корпоративен ПР – 9 кампании
  • ·Кампания за изграждане на работодателска марка – 12 кампании
  • ·Кампания за вътрешни комуникации – 9 кампании
  • ·Дигитална кампания – 15 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование – 13 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/екология – 3 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване – 9 кампании
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура – 1 кампания
  • ·Кампания за корпоративна социална отговорност други – 7 кампании
  • ·Маркетинг, свързан с кауза – 5 кампании
  • ·Комуникационна кампания в публичния сектор – 7 кампании
  • ·Кампания Public Affairs – 5 кампании
  • ·Кризисен ПР – 2 кампании
  • ·Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – 12 кампании
  • ·Комуникационна кампания на годината – 11 кампании
  • ·Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място – 2 кампании
  • ·Кампания за нов продукт – 9 кампании
  • ·Кампания за нова услуга – 5 кампании
  • ·Кампания B2B – 2 кампании
  • ·Кампания Executive Communications – 1 кампания
  • ·Кампания Thought Leadership – 5 кампании
  • ·Специално събитие – 10 кампании
  • ·Агенция на годината – 5 агенции
  • ·Маркетинг на агенция – 2 кампании
  • ·Кампания Thought Leadership в ПР сферата – 3 кампании

Председател на международното жури тази година е Барт Де Врийс, председател на IPRA от 2016 до 2018. Експерт с повече от 25-годишен опит във връзките с обществеността.Барт е консултант и гост-лектор за клиенти и образователни институции по света, сред които се отличават Университетът Бланкерна в Барселона и Московският държавен университет. 

Някои от новите членове на журито от тази година са Йохана Макдауъл – управляващ директор на  Independent Agency Search and Selection Company (IAS), Зофия Касдепки – член на УС  на MSLGROUP CEE,  Разван Ресмеритастарши мениджър комуникации за Югоизточна Европа в Procter & Gamble, Даниела Радинкович – ръководител външни отношения за Югоизточна Европа в IBM. 

Медийни партньори на конкурса по традиция са: сп. „Мениджър“, Dnevnik.bg, „Капитал“, B2B медиа, сп. „Твоят бизнес“

Партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2019 са: Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ)

Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса изпратете своето запитване на: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...