Започва набирането на кандидатури за стипендиант на БДВО на името на „Проф. Тодор Петев“ за 2019 година„Ползи и недостатъци на двупосочната комуникация в социалните мрежи“ е темата на есето за студентите, които ще кандидатстват за стипендия на името на проф. Тодор Петев, учредена от БДВО в края на 2016 г. Третотоиздание на благородната надпревара на името на учредителя и първи председател на първата неправителствена организация в сферата на комуникациите стартира на 8 април.

За престижната стипендия ще могат да кандидатстват студенти бакалаври или магистри, изучаващи ПР, комуникации или маркетинг, като те ще разполагат с близо месец, за да подготвят своето есе. Работата им ще бъде оценена от жури в състав: Мила Миленова, член на УСна БДВО, Тодор Тодоров Петев, син на проф. Петев и доц. д-р Александър Христов.

Кандидатите трябва да изпратят своите есета на имейла на БДВО – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., както и попълнена форма за регистрация.  Крайният срок за кандидатстване е 10май, а победителят-стипендиант ще бъде обявен по време на церемонията по награждаване на победителите в конкурса PR Приз 2019 през май.

Годишната стипендия на БДВО „Проф. Тодор Петев“ е в размер на 500 лв., а носителят й ще има възможността да участва безплатно на всички платени събития и обучения, организирани от БДВО. Допълнителна възможност, която предоставя оранизацията, е компанията или институцията, в която работи стипендиантът, да кандидатства безплатно в конкурса ПР приз.

Студентът-победител в конкурса ще има ангажимент да участва заедно с председателя и/или представители на БДВО в поне три събития или изяви на дружеството, да търси собствени възможности за публичност, в които да популяризира факта, че е стипендиант, както и да съдейства организационно за поне едно от събитията на БДВО през годината.

Повече информация за условията и критериите можете да намерите тук.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...